شماره‌ی خبر : ‌1427 | تعداد بازدید : 1282
دوشنبه 6 دی ماه 1395 ساعت 10:07

امیدواری منصور ابراهیم‌زاده به آینده بازیکنان نونهال مس کرمان

فوتبال حرفه‌ای شما دقیقا از همین سن رقم می‌خورد. اگر شما به سبک زندگی حرفه‌ای و اطاعت پذیری از مربی عادت کنید قطعا در بزرگسالی به راحتی در مسیر پیشرفت و تکامل قرار خواهید گرفت.

امیدواری منصور ابراهیم‌زاده به آینده بازیکنان نونهال مس کرمان

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان با اقتدار به دور بعد رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور صعود کرد و در این دور منتظر شناخت رقیبان و برنامه‌ی بازی‌های خود می‌باشد.

به مناسبت صعود این تیم، ضیافت شامی برای اعضای این تیم با حضور مدیر عامل باشگاه مس،معاون فنی، سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان و اعضای کمیته‌ی فنی باشگاه مس برگزار شد.

در این ضیافت مدیر عامل باشگاه مس با تقدیر از بازیکنان نونهال مس، سیاسیت باشگاه مس را حمایت از تیم‌های پایه دانست و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌هایی که باشگاه مس از بازیکنان مستعد این تیم در طول سال‌های پیش رو خواهد کرد، آن‌ها را تا بالاترین مدارج فوتبال کشور همراهی خواهد کرد تا نسل آینده‌ی فوتبال کرمان از اعضای همین تیم مستعد شکل بگیرد.

آقای امجد مسعودزاده تاکید کرد که در مرحله‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر نونهالان نیز تسهیلات ویژه‌ای را برای این تیم در نظر خواهند گرفت تا با قدرت تمام راهی این دور شوند تا در این رده بچه‌های کرمانی به موفقیتی قابل توجه برسند.

منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم فوتبال مس کرمان نیز با ابراز تبریک و خشنودی نسبت به صعود تیم نونهالان مس نسبت به آینده‌ی درخشان این بازیکنان با خوشبینی صحبت کرد و گفت: فوتبال حرفه‌ای شما دقیقا از همین سن رقم می‌خورد. اگر شما به سبک زندگی حرفه‌ای و اطاعت پذیری از مربی عادت کنید قطعا در بزرگسالی به راحتی در مسیر پیشرفت و تکامل قرار خواهید گرفت.

وی با بیان اینکه کار این تیم را زیر نظر داشته است و در بین این بازیکنان نفرات بسیار خوبی دیده است گفت: قطعا شما با کسب رتبه‌های خوب در همین رده‌های سنی به خود باوری خواهید رسید و این مسئله می تواند هزچه سریع‌تر از شما بازیکنان بزرگ بسازد.

رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور به دلیل شروع فصل امتحانات در تعطیلی به سر می‌برد و به زودی برنامه‌ی دو دوم این مسابقات اعلام خواهد شد.


فرهاد عرب
0
2
سه‌شنبه 7 دی ماه 1395 ساعت 00:22
واقعا در این چند سال با حضور خود اقای مسعودزاده که در پایه ها بودند تیم های بایه مس متحول شدند و واقعا قطب کشور هستند.
سه‌شنبه 7 دی ماه 1395 ساعت 00:22
به امید قهرمانی تیم نونهالان در لیگ برتر
سه‌شنبه 7 دی ماه 1395 ساعت 00:24
اینکه اقای مسعودزاده خودش در بایه ها فعالیت میکرده و الان مدیرعامل هست و داره از دسترنج خودش برداشت میکنه و نشون داده اعتقاد عجیبی به جوانان و تشکیل بازیکنان پایه ایی فوتبال داره واقعا جای تحسین داره
هوادار مس
1
1
سه‌شنبه 7 دی ماه 1395 ساعت 00:24
مس بزرگ کرمان در همه تیم ها بهترین هستیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا