شماره‌ی خبر : ‌1414 | تعداد بازدید : 977
چهارشنبه 1 دی ماه 1395 ساعت 10:47

برنامه‌ بازی‌های آخر هفته مس/نارنجی‌ها اکثرا به میهمانی می‌روند

تیم‌های مختلف مس کرمان در روزهای پایانی هفته به مصاف رقیبان خود خواهند رفت تا رقابت‌های خود را پیگیری نمایند.

برنامه‌ بازی‌های آخر هفته مس/نارنجی‌ها اکثرا به میهمانی می‌روند

تیم‌های مختلف مس کرمان در روزهای پایانی هفته به مصاف رقیبان خود خواهند رفت تا رقابت‌های خود را پیگیری نمایند.

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان عصر امروز چهارشنبه و از ساعت 14 در رفسنجان دربی ال‌مسینو نوجوانان را برابر هم‌نام رفسنجانی خود برگزار خواهد کرد.

این دیدار از هفته‌ی هشتم رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان کشور محسوب می‌شود. هر دو تیم با هفت امتیاز در رده‌ی‌های چهارم و پنجم هستند و بازی امروز برای هر دو تیم حساسیت ویژه‌ای دارد. بازی رفت دو تیم در کرمان به تساوی بدون گل رسیده بود.

تیم فوتبال جوانان مس کرمان نیز برای تداوم فرار خود از پائین جدول روز پنجشنبه بازی سختی در اصفهان و برابر تیم ذوب‌آهن خواهد داشت.

این دیدار از هفته‌ی هفدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 14 روز پنجشنبه در اصفهان برگزار می‌شود.

ذوب‌آهن که در بازی رفت با یک گل در کرمان به پیروزی رسید در رده‌ی پنجم جدول است و تیم جوانان مس نیز همینک در رده‌ی یازدهم می‌باشد که اگر سه امتیاز این بازی را کسب کند تا رده‌ی نهم می‌تواند صعود داشته باشد.

روز جمعه نیز تیم بسکتبال مس کرمان برابر رقیب خود میدان خواهد رفت و با تیم ساحل نشینان در بوشهر مصاف می‌دهد.

بلندقامتان مس در رده‌ی چهارم جدول هستند و تیم بوشهری نیز در رده‌ی نهم می‌باشد و این دیدار آخرین بازی هر دو تیم در دور رفت رقابت‌های لیگ یک بسکتبال کشور می‌باشد.

و سرانجام تیم هندبال مس تنها میزبان تیم‌های مسی در بازی خود می‌باشد که روز جمعه در کرمان با تیم نوین قطره مرودشت بازی خواهد کرد.

هندبالیست‌های مس برای خروج از نوار ناکامی‌های هفته‌های اخیر خود به پیروزی این بازی خانگی نیاز دارند تا از رده‌ی هشتم به سمت بالای جدول صعود کنند.

این بازی از ساعت 16 روز جمعه سوم دی ماه در سالن استانداری کرمان برگزار خواهد شد.

سایر تیم‌های مس بازی‌های خود را در هفته‌ی پیش رو برگزار خواهند کرد از جمله تیم امید مس که روز شنبه در کرمان میزبان تیم نفت اهواز می‌باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو