شماره‌ی خبر : ‌1406 | تعداد بازدید : 1550
دوشنبه 29 آذر ماه 1395 ساعت 11:34

نفرات مد نظر مشخص ومذاکرات در حال انجام است/مس برای جذب شتاب‌زده عمل نمی‌کند

جلسات لیست خروجی‌های مس در نیم فصل تا حدود زیادی مشخص شده‌اند و لیست نفرات مد نظر این تیم نیز معرفی شده‌اند و کار مذاکره با آن‌ها به طور جدی طی روزهای گذشته آغاز شده است.

نفرات مد نظر مشخص ومذاکرات در حال انجام است/مس برای جذب شتاب‌زده عمل نمی‌کند

در طول روزهای گذشته جلسات فشرده‌ای میان اعضای کادر فنی باشگاه مس و مقامات ارشد این باشگاه و همچنین اعضای کمیته‌ی فنی آن برگزار شده است تا تصمیمات لازم برای تقویت تیم در طول نیم فصل انجام گیرد.

بر اساس همین جلسات لیست خروجی‌های مس در نیم فصل تا حدود زیادی مشخص شده‌اند و لیست نفرات مد نظر این تیم نیز معرفی شده‌اند و کار مذاکره با آن‌ها به طور جدی طی روزهای گذشته آغاز شده است.

نکته‌ی حائز اهمیت برای باشگاه مس عدم شتاب‌زدگی در جذب بازیکنان جدید می‌باشد و باشگاه و کادر فنی در تلاش است که بازیکنانی را به تیم خود تزریق کند که علاوه بر رعایت شرایط مالی باشگاه، از نظر سلامتی و فنی در بهترین شرایط خود باشند و از همین رو دقت زیادی را برروی این نفرات خواهد داشت.

با توجه به اینکه پنجره‌ی نقل و انتقالات نیم فصل دسته یک فوتبال کشور به طور رسمی از دو هفته‌ی دیگر و تاریخ 9 دی ماه باز خواهد شد، در طی روزهای آتی باشگاه مس با نفرات مد نظر خود به طور دقیق و مفصل و با آرامش تمام مذاکره می‌کند تا بهترین ورودی‌ها را داشته باشد.

بدیهی است که در این مدت ممکن است اخبار کاذب و یا هیجانات بی‌جهت از سوی برخی به واسطه‌ی جذب نفرات، ایجاد شود که هدف عمده‌ی آن ایجاد فشار برروی باشگاه‌ها از جمله مس برای جذب برخی بازیکنان می‌باشد که البته باشگاه مس بدون توجه به این هیجانات کاذب و فشارهای بی‌جهت، نفرات مد نظر خود را تا تاریخ مشخص انتخاب خواهد کرد.

مذاکرات باشگاه مس به محض قطعی شدن به طور رسمی رسانه‌ای خواهند شد و این فعالیت‌ها تا روز آخر نقل و انتقالات و بر اساس لیست مورد نیاز کادر فنی مس ادامه خواهد داشت و جای هیچ نگرانی از بابت تقویت تیم در نیم فصل نخواهد بود چراکه تلاش مجموعه‌ی باشگاه مس کرمان، بر جذب بهترین نفرات بر اساس نیاز تیم خواهد بود.


دوشنبه 29 آذر ماه 1395 ساعت 18:55
بازیکن شماره 23
هوادار مس
0
4
سه‌شنبه 30 آذر ماه 1395 ساعت 09:58
ما فقط یه مهاجم گلزن میخواهیم والسلام، یه مهاجم که این موقعیت ها رو تبدیل به گل کنه اونوقت مس به راحتی میره لیگ برتر
سه‌شنبه 30 آذر ماه 1395 ساعت 09:59
متاسفانه هر روز این روزنامه ها اسامی رو منتشر میکنند،خیلی جالبه این همه نشریه زرد و کسی هم نمیخونه و میان به ادارات ١٠٠تا ١٠٠تا میدن اونا هم شیشه هاشونو تمیز میکنن. واقعت جای تاسف داره برای این نشریات
سه‌شنبه 30 آذر ماه 1395 ساعت 10:01
فکر میکنم امسال خدا رو شکر دلال ها که بازیکن قالب باشگاه میکردن دور شدن . چون دیدم یکی از دلال ها در گروه ها که من میشناسمش و میدونم دلاله بر علیه باشگاه نوشته بود و این نشون میده خدا رو شکر باشگاه مستقیم با بازیکن یا مدیر برنامه اش وارد میشه و این جای تقدیر داره
سه‌شنبه 30 آذر ماه 1395 ساعت 10:02
کار عالیه وقت که هنوز خیلی هست همه از خداشونه بیان مس. پس ما باید ناز کنیم برای اونا،با ارامش بازیکنانی نیاز است جذب میکنیم هرچند فکر میکنم فقط مهاجم میخواهیم حالا باز نظر کادر فنی مهمه
سه‌شنبه 30 آذر ماه 1395 ساعت 10:03
انشالله با اضافه شدن بازیکنان جدید و رفع نقاط ضعف نیم فصل دوم بهتر هم میشیم
شنبه 18 آذر ماه 1396 ساعت 16:09
بهتره به فکر مدافع خوب هم باشیم خیلی مفت گل میخوریم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز