شماره‌ی خبر : ‌1403 | تعداد بازدید : 1009
یکشنبه 28 آذر ماه 1395 ساعت 11:15

اعلام زمان رسمی نقل و انتقلات بین فصل/اخبار نقل و انتقلات را از مرجع رسمی مس دنبال کنید

نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ دسته اول از تاریخ 9 دی ماه تا 6 بهمن 95 است و در این مدت تیم‌های لیگ دسته اول می‌توانند بازیکنان مدنظر خود را جذب یا بازیکنانی را از فهرست خود خارج کنند.

اعلام زمان رسمی نقل و انتقلات بین فصل/اخبار نقل و انتقلات را از مرجع رسمی مس دنبال کنید

زمان نقل و انتقالات بین فصل رقابت‌های لیگ دسته اول کشور رسما اعلام شد تا مس کرمان نیز طی این مدت وارد این بازار شود.

بر این اساس و به گفته سایت فارس زمان نقل و  انتقالات نیم‌فصل لیگ دسته اول از تاریخ 9 دی ماه تا 6 بهمن 95 است و در این مدت تیم‌های لیگ دسته اول می‌توانند بازیکنان مدنظر خود را جذب یا بازیکنانی را از فهرست خود خارج کنند.

هر باشگاه حداکثر می‌تواند 6 بازیکن در نیم‌فصل جذب یا از فهرست خود خارج کند. نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول از 17 دی ماه آغاز خواهد شد.

بدیهی است در این مدت ممکن است برخی مراجع خبری اقدام به انتشار اخباری مبنی بر ورود و یا خروج بازیکنی از تیم مس منتشر نمایند و یا بازیکنی را در لیست این تیم و در حال مذاکره با باشگاه مس قلمداد نمایند.

از همین رو کلیه‌ی این اخبار تا زمانی که خبر رسمی آن برروی مرجع رسمی باشگاه مس قرار نگرفته است به هیچ عنوان مورد تائید باشگاه نمی‌باشد و به محض اینکه بازیکنی به تیم مس اضافه شد و یا از لیست آن خارج گشت و یا در لیست رسمی این تیم جهت مذاکره قرار گرفت، نام او در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

با توجه به اینکه برخی از واسطه‌ها از اعلام اسامی بازیکنان تیم‌های سوء استفاده می‌نمایند، طبیعی است که مذاکرات به صورت مخفی و تا زمان عدم قطعیت نتیجه‌ی این مذاکرات، از اعلام نام آن بازیکنان اجتناب خواهد شد.

باشگاه مس کرمان برنامه‌های خاص خود را با هماهنگی کادر فنی تیم برای تقویت تیم فوتبال مس دارد و کارهای لازم در این زمینه را با توجه به شرایط موجود پیش می‌برد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز