شماره‌ی خبر : ‌1392 | تعداد بازدید : 1015
چهارشنبه 24 آذر ماه 1395 ساعت 09:12

برنامه شلوغ تیم‌های مختلف مس در روزهای پایانی هفته

در روزهای پیش رو و پایانی هفته، تیم‌های مختلف باشگاه مس روزهای شلوغی خواهند داشت و در رقابت‌های گوناگون به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

برنامه شلوغ تیم‌های مختلف مس در روزهای پایانی هفته

در روزهای پیش رو و پایانی هفته، تیم‌های مختلف باشگاه مس روزهای شلوغی خواهند داشت و در رقابت‌های گوناگون به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

عصر امروز دو تیم بزرگسالان مس و مس ب در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول و دسته سوم کشور به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

تیم بزرگسالان مس که در آخرین بازی نیم فصل اول خود از ساعت 14 امروز در ورزشگاه باهنر میزبان تیم اکسین البرز است.

این بازی به عادت تلویزیون کرمان پخش زنده ندارد اما همانند روال سابق بازی‌های مس، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کانال تلگرام رسمی باشگاه مس به آدرس mesfc@ در جریان اتفاقات این بازی به صورت لحظه به لحظه قرار بگیرند. همچنین در قسمت لایو اسکور سایت باشگاه مس نیز نتجه بازی لحظه به لحظه اعلام خواهد شد.

تیم فوتبال مس ب نیز امروز و همزمان با بازی تیم بزرگسالان مس بازی یازدهم و ماقبل آخر خود در لیگ سه کشور که آخرین بازی خارج از خانه‌ی این تیم نیز محسوب می‌شود را برابر تیم آب و برق کیش برگزار خواهد کرد که این تیم در رده‌ی هفتم جدول قرار دارد و پیروزی مس ب در این بازی صعود تاریخی این تیم از گروهش را با درصد بالایی تضمین خواهد کرد.

روز پنجشنبه 25 آذر ماه نیز بازی‌های تیم‌های مس ادامه خواهد داشت و در این روز و از ساعت 13 و 45 دقیقه تیم جوانان مس در یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

جوانان مس که در رده‌ی آخر جدول لیگ برتر جوانان قرار دارند و با پیروزی در بازی قبل به ادامه‌ی رقابت‌ها بسیار امیدوار شدند در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان به مصاف نفتی خواهند رفت که در رده‌ی یازدهم قرار دارد و پیروزی بر این تیم می‌تواند جوانان مس را از قعر جدول نجات دهد.

در همین روز تیم نونهالان مس کرمان آخرین بازی مرحله‌ی گروهی دور اول خود را در شیراز برگزار خواهد کرد که یک بازی کاملا تشریفاتی محسوب می‌شود.

نونهالان مس که صعود خود را به دور بعد به عنوان تیم دوم گروه قطعی کرده‌اند، از ساعت 14 روز پنجشنبه در شیراز به مصاف تیم خلیج فارس خواهند رفت.

بازی‌های تیم‌های مس در روز جمعه 26 آذر ماه نیز ادامه خواهد داشت و تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان در این روز و از ساعت 14 در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان میزبان تیم شهرداری بندرعباس می‌باشد.

نوجوانان مس که هفته‌ی گذشته برد قاطعی را کسب کردند و در رده‌ی پنجم جدول قرار دارند در این هفته به مصاف تیم آخر جدول گروه خود خواهند رفت.

در این روز تیم بسکتبال مس کرمان نیز در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور از حریف خود میزبانی خواهد کرد و از ساعت 16 در سالن شهید نصراللهی کرمان به مصاف تیم پالایش نفت آبادان خواهد رفت.

بسکتبالیست‌های مس همینک با یازده امتیاز در رده‌ی چهارم جدول قرار دارد و تیم آبادانی در رده‌ی ششم جدول قرار دارد.

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان نیز از ساعت 14 روز جمعه در یک بازی حساس در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت.

امیدهای مس در رده‌ی هشتم و تیم امیدهای سپاهان در رده‌ی دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر امیدهای کشور قرار دارند.

تیم هندبال مس کرمان نیز روز شنبه بازی بعدی خود در رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور را در تهران و برابر تیم نیروی زمینی برگزار خواهد کرد.

باشگاه مس برای تمامی تیم‌های خود آرزوی موفقیت می‌کند که با کسب نتایج خوب جامعه‌ی ورزش کرمان را شاد نمایند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز