شماره‌ی خبر : ‌1377 | تعداد بازدید : 1262
یکشنبه 21 آذر ماه 1395 ساعت 10:21

تغییر در کادر فنی حریف این هفته مس

با درگذشت خواهر فیروز کریمی شرایط روحی سرمربی اکسین البرز در وضعیت نامناسبی قرار گرفته و به همین دلیل و با درخواست فیروز کریمی از این به بعد علی لطیفی به عنوان سرمربی در کنار تیم خواهد بود.

تغییر در کادر فنی حریف این هفته مس

تیم فوتبال مس کرمان در حالی این هفته از تیم اکسین البرز میزبانی خواهد کرد که این تیم در روزهای گذشته دستخوش اتفاقات و تغییرات مهمی روی نیمکت خود شده است.

تیم اکسین البرز در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و با فاصله گرفتن از صدر جدول با 23 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است. در این میان پنج شنبه گذشته با درگذشت خواهر فیروز کریمی شرایط روحی سرمربی اکسین البرز در وضعیت نامناسبی قرار گرفته و به همین دلیل و با درخواست فیروز کریمی از این به بعد علی لطیفی به عنوان سرمربی در کنار تیم خواهد بود و فیروز کریمی به مانند فصل گذشته وظیفه مدیر فنی را بر عهده خواهد داشت.

نوید طاهری پور در خصوص تغییرات در کادر فنی تیم اکسین البرز در جمع خبرنگاران گفته است: «با توجه کسالت فیروز کریمی و نداشتن روحیه مناسب به دلیل درگذشت خواهرشان به درخواست وی قرار شده است طبق روال فصل گذشته پیش رویم. بنابراین فیروز کریمی به عنوان مدیر فنی و علی لطیفی هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.»

طاهری‌پور در ادامه با ابراز نارضایتی از عملکرد تیم طی هفته های اخیر اذعان داشت:« فصل گذشته با این روند موفقیت خوبی کسب شد و تیم با اقتدار قهرمان لیگ دسته دوم شد. با توجه به اینکه این فصل عزم‌مان را برای صعود به لیگ برتر جذب کرده ایم نتایج در خور شان نام اکسین نبوده است و امیدواریم تیم هرچه زودتر از بحران خارج شود.»

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که تیم مس با 20 امتیاز در رده‌ی یازدهم و تیم اکسین با 23 امتیاز در رده‌ی هشتم جدول قرار دارد و تیم مس این توانایی را دارد که با کسب سه امتیاز این بازی خانگی، چشم به رتبه‌ی اکسین در پایان بازی‌های این هفته داشته باشد. البته تیم البرزی یک بازی معوقه در رشت و برابر سپیدرود خواهد داشت.

تیم‌های مس کرمان و اکسین البرز روز چهارشنبه 24 آذر ماه و از ساعت 14 در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا بازی هفته‌ی آخر نیم فصل اول لیگ یک خود را برگزار نمایند.


دوشنبه 22 آذر ماه 1395 ساعت 10:55
فیروز کریمی از ترس حضور برای مس نیومد،بعد از بازی با مس میگه حالم خوب شد اومدم ولی ما نمیداریم تیم اکسین با امتیاز بره خونه انشالله با اختلاف ببریمشون
دوشنبه 22 آذر ماه 1395 ساعت 10:55
چرا هر تیمی میاد کرمان یه بهانه ایی و بامبولی می تراشه؟!!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز