شماره‌ی خبر : ‌1373 | تعداد بازدید : 2073
شنبه 20 آذر ماه 1395 ساعت 10:31

هفته عالی و شگفت‌انگیز تیم‌های فوتبال پایه مس/همه تیم‌های مس پیروز شدند

در یک هفته رویایی برای تیم‌های فوتبال مس، تمامی تیم‌های پایه‌ی فوتبال باشگاه مس کرمان در بازی‌های این هفته‌ی خود به پیروزی رسیدند تا یک اتفاق جالب و باشکوه برای باشگاه مس و هوادارانش ثبت شود.

هفته عالی و شگفت‌انگیز تیم‌های فوتبال پایه مس/همه تیم‌های مس پیروز شدند

در یک هفته رویایی برای تیم‌های فوتبال مس، تمامی تیم‌های پایه‌ی فوتبال باشگاه مس کرمان در بازی‌های این هفته‌ی خود به پیروزی رسیدند تا یک اتفاق جالب و باشکوه برای باشگاه مس و هوادارانش ثبت شود.

تمامی تیم‌های فوتبال نونهالان، نوجوانان، جوانان و مس ب در رقابت‌های خود برابر رقیبانشان سه امتیاز را کسب کردند ضمن اینمه تیم امیدهای مس نیز امروز به مصاف رقیبش می‌رود.

نونهالان همچنان مقتدرانه می‌برند

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان که صعود زودهنگامش ار گروه خود در رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور را تثبیت کرده بود، همچنان با اقتدار به پیروزی‌هایش در رقابت‌های گروهی ادامه می‌دهد.

شاگردان محمد کهندل در بازی ماقبل آخر خود در رقابت‌های دور اول لیگ برتر نونهالان، در کرمان میزبان تیم برق شیراز بود که این تیم را با سه گل شکست داد.

گل‌های نونهالان مس را در این بازی رسول منوچهری، امیر جعفری و رضا رحمانیان به ثمر رساندند تا نونهالان مس صعود خود را مقتدرانه کنند.

کوچولوهای آینده‌دار مس با کسب 24 امتیاز از 11 بازی بعد از تیم برق جدید شیراز در رده‌ی دوم قرار دارند و با همین رتبه نیز به دور دوم صعود می‌کنند تا منتظر مشخص شدن رقیبان خود در مرحله‌ی دوم مسابقات باشند.

نونهالان مس آخرین بازی خود در دور اول گروهی را روز پنجشنبه 25 آذر ماه در شیراز برابر تیم خلیج فارس برگزار خواهند کرد.

نوجوانان مس و کسب اولین برد فصل با اقتدار کامل

نوجوانان مس کرمان نیز که هفته‌ی قبل و در دقیقه‌ی 94 با یک پنالتی مشکوک پیروزی خود در کنگ را با تساوی به اتمام رسانده بودند، در بازی این هفته‌ی خود برابر سپاسی با انگیزه‌های کامل به میدان رفتند و یک پیروزی با اقتدار کسب کردند.

شاگردان آقای یگانه در هفته‌ی ششم رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان کشور در کرمان میزبان تیم فجر سپاسی بودند که آن‌ها نیز با سه گل این تیم شیرازی را بدرقه کردند.

گل‌های تیم نوجوانان مس را در این بازی مسلم سیدی، علی رباط‌جزی و عباس زراعت‌کار به ثمر رساندند.

نوجوانان مس با دشت اولین پیروزی خود در این فصل 6 امتیازی شدند و در رده‌ی پنجم جدول رده‌بندی گروه خود قرار گرفتند.

این تیم بازی بعد خود را هم میزبانی خواهد کرد و روز پنجشنبه 25 آذرماه در کرمان میزبان تیم شهرداری بندرعباس خواهد بود.

روشن شدن چراغ امید برای جوانان با سه امتیاز خارج از خانه

کسب یک سه امتیاز بسیار شیرین خارج از خانه از سوی تیم فوتبال جوانان مس، چراغ‌های امید برای این تیم را در ادامه‌ی بازی‌های لیگ برتر جوانان کشور به موقع روشن کرد.

جوانان مس که دچار بدشانسی‌های متوالی شده بودند به این سه امتیاز بیرون از خانه برابر تیم شاهین بوشهر نیاز حیاتی داشتند که با پیروزی یک بر صفر به آن دست پیدا کردند.

شاگردان مسعود مهرجو در این بازی با نهایت تلاش و انگیزه بازی کردند و موفق شدند با تک گل علیرضا قادری سه امتیاز حیاتی این مسابقه را به حساب خود بریزند.

جوانان مس با این پیروزی و در پایان هفته‌ی پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با یازده امتیاز در قعر جدول باقی ماندند اما اختلاف خود را با تیم‌های بالای سر به حداقل رساندند تا به بقا در لیگ برتر جوانان کشور امیدوار شوند.

بازی بعد این تیم روز پنجشنبه 25 آذر ماه در کرمان و برابر تیم نفت آبادان خواهد بود که این پیروزی خانگی می‌تواند جوانان مس را از پادین جدول رها سازد.

مس ب و یک گام دیگر نزدیک‌تر به صعود

تیم فوتبال مس ب با کسب یک پیروزی دیگر در گروه خود در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته سه کشور، یک گام دیگر به صعود از گروهش نزدیک‌تر شد.

شاگردان احمد نخعی در بازی دهم خود در لیگ سه در کرمان میزبان تیم صفاهان اصفهان بودند که موفق شدند با یک گل این رقیب بالای جدولی خود را شکست دهند.

تک گل مس ب را در این بازی علیرضا مختارآبادی در دقیقه 46 بازی به ثمر رساند تا سه امتیاز بسیار مهم به حساب مس ب ریخته شود.

با کسب این پیروزی مس ب 23 امتیازی شد و در آستانه‌ی صعود از گروه خود قرار گرفت. این تیم بازی بعد خود را روز چهارشنبه 24 آذر ماه در کیش و برابر تیم آب و برق این جزیره برگزار خواهد کرد و پیروزی در این مسابقه می‌تواند صعود مسی‌های ب را تضمین کند.

جدول کامل تمامی این رقابت‌ها و همچنین برنامه‌ی بازی تیم‌های مختلف مس در قسمت جدول سایت در دسترس علاقه‌مندان می‌باشد.

همچنین امروز عصر و از ساعت 14 تیم فوتبال امیدهای مس کرمان در ورزشگاه سلیمی‌کیا میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان است که هواداران منتظر تکمیل پنجگانه پیروزی تیم‌های پایه مس در این هفته هستند.


شنبه 20 آذر ماه 1395 ساعت 14:47
به این میگن مس بزرگ کرمان واقعا مبارک همه عاشقان واقعی مس
شنبه 20 آذر ماه 1395 ساعت 14:47
خدا رو شکر تیم هایمان به حقشان رسیدن انشالله این موفقیت ها ادامه دار باشه
شنبه 20 آذر ماه 1395 ساعت 14:49
واقعا جای تحسین و تبریک داره یه سوال توی نشریه زدین فقط سه باشگاه در کل ایران همه تیم های پایه شان در لیگ برتر هستند که یکی مس کرمان است،در این خصوص بیشتر مطلب بنویسین
هوادار مس
0
2
شنبه 20 آذر ماه 1395 ساعت 14:50
قطعا همین پشتوانه قوی تونسته بازیکنان جوان به تیم بزرگسال بده،واقعا ثابت کردین پشتوانه سازی یه شعار نیست و بهش عمل کردین خداقوت
شنبه 20 آذر ماه 1395 ساعت 14:51
تبریک واقعا این موفقیت ها لایق مس است تبریک به همه مسولین و بازیکنان
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز