شماره‌ی خبر : ‌1366 | تعداد بازدید : 958
سه‌شنبه 16 آذر ماه 1395 ساعت 09:55

حیدرپناه داور بازی امروز مس و مسجد سلیمان

دیدار امروز تیم‌های مس کرمان و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را علیرضا حیدرپناه قضاوت خواهد کرد.

حیدرپناه داور بازی امروز مس و مسجد سلیمان

دیدار امروز تیم‌های مس کرمان و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را علیرضا حیدرپناه قضاوت خواهد کرد.

وی فعالیت حرفه ای خود را از سال 1381 با اخذ داوری درجه 3 آغاز کرد و در سال 1390 درجه ملی خود را گرفت. وی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در رشته نقشه برداری به پایان رسانده است.

او سابقه‌ی قصاوت برخی از بازی‌های تیم مس از جمله دیدار فصل قبل مس برابر آلومینیوم هرمزگان در بندرعباس را برعهده داسته است.

کمک‌های او در این بازی محمد هاشمی‌نسب و علی احمدی هستند و داور چهارم علی ابراهیمی است و صفدر احمدی نیز بر کار داوران نظارت خواهد کرد.

با توجه به اینکه در نظرسنجی‌ها مشخص شده است که عموم مردم از قضاوت‌های انجام شده در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور رضایت ندارند، امیدواریم که در این بازی شاهد یک قضاوت عادلانه از سوی تیم داوری این بازی باشیم.

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و مس کرمان که قرار بود فردا برگزار شود به امروز موکول شد تا بازی های هفته‌ی 16 لیگ یک با این بازی استارت بخورد.

دو تیم فصل قبل دو بار به مصاف هم رفتند که در بازی رفت تیم مس در مسجد سلیمان با گل دقیقه‌ی 90 شکست خورد و در بازی برگشت نیز در حالی که مس با نتیجه‌ی سه بر یک از حریف خود پیش بود، این بازی در کرمان به تساوی سه بر سه رسید.

تیم مسجد سلیمان از 15 بازی خود 16 امتیاز کسب کرده است و در رده‌ی سیزدهم جدول رده‌بندی است.

این تیم در زمین خود خوب نتیجه می‌گیرد و از هشت بازی خانگی قبلی خود 3 برد، 4 تساوی و یک شکست را پرونده ثبت کرده است که پیروزی 3 بر 0 هفته‌ی قبل این تیم برابر تیم اکسین در زمین خود از نتایج جالب توجه هفته‌ی قبل بود.

این بازی پخش مستقیم نخواهد داشت اما در تلاش هستیم که هواداران مس از طریق کانال رسمی تلگرام باشگاه مس به آدرس mesfc@ و همچنین بخش لایواسکور سایت باشگاه، به طور لحظه به لجظه در جریان نتیجه و اتفاقات این بازیث قرار بگیرند.

این بازی از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجد سلیمان آغاز خواهد شد.


سه‌شنبه 16 آذر ماه 1395 ساعت 10:20
واقعا داوری ها خیلی به ضرر مس بوده حتی توی کرمان. نمیدونم فدراسیون یا هییت فوتبال استان چه پدر کشتگی با مس دارند. ما اومدیم همه رو محکوم کردیم اما واقعا به این موضوع اشاره کردیم اگه داوری ها به حق بود الان کجای جدول بودیم؟ این اقای رییس هییت کرمانی نیست؟ حقوق انچنانی میگیره و هیچکار نمیکنه و تازه برای قضیه فرهاد سالاری و بازیکنان دیگه سنگ اندازی هم میکنه.واقعا هیچکس نیست به این اقایون چیزی بگه؟ غیرت داری اصلا؟
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا