شماره‌ی خبر : ‌1365 | تعداد بازدید : 1904
سه‌شنبه 16 آذر ماه 1395 ساعت 09:36

هندبالیست کرمانی سابق تیم مس لژیونر شد

افشین صادقی، جوان موفق هندبال کرمان ، با عقد قرار دادی چند ماهه به تیمی در لیگ دسته اول هندبال سوئیس پیوسته است تا این ملی پوش هندبال کشورمان نیز به جمع سایر لژیونرهای این روزهای هندبال کشور بپیوندد.

هندبالیست کرمانی سابق تیم مس لژیونر شد

هندبالیست جوان کرمانی که سابقه‌ی بازی در تیم هندبال مس کرمان را نیز دارد، با عقد قراردادی شش ماهه با تیمی در لیگ دسته اول هندبال سوئیس به عنوان نخستین هندبالیست کرمانی راهی اروپا شد.

افشین صادقی، جوان  موفق هندبال کرمان ، با عقد قرار دادی چند ماهه به تیمی در لیگ دسته اول هندبال سوئیس پیوسته است تا این ملی پوش هندبال کشورمان نیز به جمع سایر لژیونرهای این روزهای هندبال کشور بپیوندد.

صادقی طی چند سال اخیر با حضور در تیم های هندبال صنعت مس کرمان ، ثامن الحجج (ع) مشهد و فولاد مبارکه سپاهان توانست نام خود را در سطح لیگ برتر هندبال ایران مطرح کند و به تیم ملی راه یابد ، حالا با حضور در یک لیگ اروپایی در جستجوی رسیدن به روزهای بهتری در هندبال است .

گفتنی است افشین صادقی با عقد قرار دادی شش ماهه به تیم فورتی تودو گوساوو در لیگ دسته اول کشور سوئیس پیوسته است و سایت خبر این باشگاه ضمن تایید این خبر در تحلیلی کوتاه به معرفی این ملی پوشان هندبال ایران پرداخته است .

باشگاه مس کرمان برای این ورزشکار سابق تیم هندبال خود آرزوی موفقیت و پیروزی در تیم خارجی خود را دارد.


سه‌شنبه 16 آذر ماه 1395 ساعت 10:26
به به تبریک. خدایی بازیکن های کرمانی در هر رشته ایی بها بهشون داشته بشه جواب خوبی میدن. خدا رو شکر امسال سیاست های مس کلا عوض شده و نظر به جوون ها بیشتر شده. خواهشا این کار رو ادامه بدین من زمانی مس لیگ برتر بود و سوم شد رفتم پیش اقایون یه جوون کرمونی بودم نابودم کردن. پول ها رو دادن به دیگران و باهاش پز دادن. مگه کاری داره شما مسی و رونالدو بیاری و قهرمان شی . با اون همه خرج و با اون همه بازیکن تیم ملی به خدا می باست اول بشیم. اما سهم من کرمونی از تیم شهرم چی بود؟!! هیچی الان شدم این . بعد میگن چرا رفتی سراغ فلان. کی دستمو گرفت؟ خواهشا غیرت داشته باشید اینو تایید کنین. تا بقیه بفهمن چه اتفاقاتی افتاده. حاضرم هرجا بگین بیام دست مسولین مس الان رو ببوسم . وقتی بسکتبال 20 سالشونه. فوتبال همینطور . هندبال همینطور. خواهشا ادامه بدین به جوون های کرمونی اعتماد کنین. ضرر نمیکنین به قران. یاعلی
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا