شماره‌ی خبر : ‌133 | تعداد بازدید : 2021
چهارشنبه 29 مهر ماه 1394 ساعت 12:24

شکست امیدهای مس کرمان برابر رفسنجانی‌ها

در این بازی که روز گذشته در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان برگزار شد، دو تیم امیدهای مس کرمان و مس رفسنجان در اولین بازی این فصل به مصاف یکدیگر رفتند.

شکست امیدهای مس کرمان برابر رفسنجانی‌ها

تیم فوتبال امید مس کرمان در هفته‌ی اول رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور مغلوب تیم امید مس رفسنجان شد.

در این بازی که روز گذشته در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان برگزار شد، دو تیم امیدهای مس کرمان و مس رفسنجان در اولین بازی این فصل به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه‌ی اول این بازی با حملات گسترده‌ی تیم امید مس کرمان پیگیری می‌شد اما درخشش دروازه‌بان تیم رفسنجانی بارها مانع گلزنی تیم کرمان شد.

البته مهاجمان تیم امید مس نیز دقت کافی در زدن ضربات آخر را نداشتند تا بازی در نیمه‌ی اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه‌ی دوم تیم امید مس رفسنجان برروی ضد حملات روز دروازه‌ی میزبان خطرساز شد و در دقیقه 66 بازی محمد رضا کامران‌زاده دروازه‌ی مس کرمان را باز کرد.

بعد از این گل که برخلاف جریان بازی به ثمر رسیده بود، امیدهای مس کرمان حملات همه جانبه‌ای روی دروازه‌ی حریف انجام دادند اما در دقیقه‌ی 94 بازهم برروی یک ضد حمله ابولفضل طالبی موفق شد دروازه‌ی مس کرمان را باز کند تا امیدهای مس در هفته‌ی اول بازی‌ها با نتیجه‌ی دو بر صفر برابر امید مس رفسنجان شکست را متحمل شوند.

حمید حسین‌خانی مربی تیم مس کرمان در پایان این بازی گفت: اگر در نیمه‌ی اول بازیکنان ما دقت می‌کردند و یکی از موقعیت‌ها را تبدیل به گل می‌کردیم، روند بازی کاملا متفاوت می‌شد ولی بهرشکل در هفته‌ای اول این بی‌دقتی‌ها وجود دارد که ما چوب از دست دادن موقعیت‌هایمان را خوردیم.

وی افزود: ما پیش از فصل بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام ندادیم و برای همین باید در جریان مسابقات تیم خود را آماده کنیم و همین سبب می‌شود که در هفته‌های ابتدایی به مشکل بربخوریم.

مربی امیدهای مس افزود: باید در بازی‌های بعد ضعف خط حمله‌ی تیم خود را جبران کنیم و اجازه ندهیم که موقعیت‌های تیم ما به همین راحتی از دست برود.

تیم امید مس کرمان، در هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور، روز سه‌شنبه 5 آبان به مصاف صبای قم خواهد رفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز