شماره‌ی خبر : ‌1310 | تعداد بازدید : 1299
چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 10:34

واکنش مدیر عامل و سرمربی مس به نتایج اخیر/ امید بیشتر به آینده

در هر دو مصاحبه‌ی آقایان سیدامجد مسعودزاده و منصور ابراهیم‌زاده امید هرچه بیشتر به آینده وجود داشت و اینکه با این باخت قصه‌ی تیم مس در این فصل تمام نمی‌شود و بازی برای این تیم همچنان ادامه دارد.

واکنش مدیر عامل و سرمربی مس به نتایج اخیر/ امید بیشتر به آینده

مدیر عامل و سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در مصاحبه‌های جداگانه‌ای نسبت به شکست تیم مس برابر تیم سپیدرود رشت واکنش نشان دادند.

در هر دو مصاحبه‌ی آقایان سیدامجد مسعودزاده و منصور ابراهیم‌زاده امید هرچه بیشتر به آینده وجود داشت و اینکه با این باخت قصه‌ی تیم مس در این فصل تمام نمی‌شود و بازی برای این تیم همچنان ادامه دارد.

سیدامجد مسعودزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در مورد شکست خانگی تیمش مقابل تیم فوتبال سپیدرود در هفته سیزدهم لیگ آزادگان اظهار داشت: ما نه تنها مستحق شکست در این بازی نبودیم بلکه شایسته کسب پیروزی هم بودیم. چند مصدوم و محروم داشتیم و با ترکیبی جدید و بومی به میدان رفتیم. بازی کاملاً در اختیار ما بود اما متأسفانه فرصت‌های ما تبدیل به گل نشد. از سوی دیگر سپیدرود از اندک موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید با نتیجه 2 بر یک یا 3 بر یک پیروز می شدیم. بازی 120 دقیقه ای با استقلال در جام حذفی و دیدار سنگین مقابل آلومینیوم اراک، فشار زیادی به بازیکنان ما وارد کرد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به قرار گرفتن مس کرمان در رتبه یازدهم جدول تصریح کرد: متأسفانه در یک بازی 6 امتیازی باختیم اما نگران نیستیم. تیم‌هایی مثل ماشین‌سازی و صنعت نفت آبادان که به لیگ برتر صعود کردند، فصل گذشته در این مقطع از فصل، مثل ما 17، 18 امتیاز داشتند. 21 بازی در پیش داریم و همچنان به صعود فکر می‌کنیم.

مسعودزاده در مورد ناراحتی هواداران مس کرمان از نتایج کسب شده توسط منصور ابراهیم‌زاده، گفت: ما از سرمربی تیم راضی هستیم. همه چیز هم دست کادر فنی نیست. وقتی چند مصدوم و محروم داریم، دیگر کاری از سرمربی برنمی‌آید. طرفداران از نتایج ناراضی هستند اما از نحوه بازی تیم رضایت دارند. هواداران می‌بینند که ما پشتوانه‌سازی کرده‌ایم و با تیمی جوان و بومی، فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم. شرایط تقریباً خوبی داریم و به صعود امیدوار هستیم.

همچنین منصور ابراهیم‌زاده در گفتگویی که با ایسنا داشت در رابطه با شرایط تیم خود گفت: دلایل باخت ما به سپیدرود را می‌توان به چند بخش تقسیم کرد. ما در روزی به مصاف سپیدرود رفتیم که احمد زنده روح، دغاغله، دلیر، حامد محمودی، امیرحسین عسگری و فرشید علیزاده را بخاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم.

به این دلیل ما از بازیکنان جوانمان استفاده کردیم که در مجموع فکر می‌کنم جوانانی که استفاده کردیم، خیلی خوب کار کردند.

او با بیان اینکه مس خیلی از موقعیت‌ها را روی بی‌تجربگی بازیکنانش از دست داد، افزود: ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم ولی سپیدرود از تنها موقعیتی که روی بلوکه شدن توپ جلوی دروازه ما بدست آورد، به گل رسید. اسم این را می‌توان گذاشت بدشانسی!

سرمربی مس کرمان در ادامه با تاکید بر اینکه تنها 10 امتیاز با تیم صدرنشین فاصله دارند و در 21 بازی باقیمانده اتفاقات زیادی می‌افتد، بیان کرد: ما دنبال این هستیم که نیم فصل را با رتبه تک رقمی به پایان برسانیم. سپس با بازیکنانی که جذب می کنیم برای نیم فصل دوم، جایگاه بهتری کسب کنیم. البته بازی‌های سختی را تا نیم فصل پیش رو داریم.

منصور ابراهیم زاده با بیان این که مجموعه مس کرمان علاوه بر صعود به لیگ برتر اهداف دیگری هم دنبال می کند، گفت: پشتوانه‌سازی و اینکه بتوانیم بازیکنان جوان و تاثیرگذاری در راه صعود داشته باشیم از اهداف دیگر ماست و مسلما به همین شکل هم پیش می‌رویم. در نهایت هدف ما این است که بالای جدول قرار بگیریم و شرایط صعود را بوجود بیاوریم. برای رسیدن به این هدف ما به هیچ عنوان نباید فرصت سوزی کنیم.

وی همچنین درباره دلایلی که باعث شده مس نتواند در نیم فصل اول نتایج قابل ملاحظه‌ای بگیرد، تصریح کرد: این بحث می‌تواند دو، سه مرحله باشد. ما تاکنون هفت بازی در خانه داشتیم که نباید 2 بازی آن مقابل فجرسپاسی شیراز و استقلال اهواز را مساوی می‌کردیم. حتی به سپیدرود هم نباید می‌باختیم. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که خیلی از تیم‌ها مثل آلومینیوم، خونه به خونه، بادران و ... که مقابل آنها مساوی کردیم، باید در نیم فصل دوم به کرمان بیایند.

سرمربی مس کرمان ادامه داد: یکی از دلایل دیگری که ما در نیم فصل اول نتیجه نگرفتیم این بود که دیر شروع کردیم و بازیکنان زیادی در تیم‌مان جابجا شدند. این عدم هماهنگی‌ها در نهایت، مساوی‌های پی در پی ما را بدنبال داشت ولی بعد از بازی با ملوان، توانستیم به برد برسیم. این یعنی ما شرایطمان روز به روز مطلوب تر شده است.

ابراهیم زاده با اشاره به مصدومان تیمش افزود: ما مقابل استقلال تهران در جام حذفی و آلومینیوم اراک مصدومان زیادی دادیم. بسیار مهم است که بازیکنان آسیب دیده را آماده کنیم و به تیم برسانیم. مسائل دیگر هم ممکن است وجود داشته باشد که لازم است در باشگاه با مجموعه مدیریتی صحبت شود تا بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی به آمادگی لازم برسانیم. این مسائلی بوده که نگذاشته تاکنون نتیجه مطلوب بگیریم.

سرمربی مس کیفیت پایین چمن ورزشگاه باهنر را از دیگر دلایل عدم نتیجه‌گیری تیمش عنوان کرد و گفت: تیم ما فوتبال را روی زمین بازی می‌کند و چمنی که تمرین می کنیم و برای باشگاه مس است، کیفیت مطلوبی دارد. یکی از دلایل خوب بازی کردن ما در بازی با استقلال تهران هم چمن مطلوب آزادی بود که باعث شد ما فوتبالی که کار کردیم را روی زمین پیاده کنیم. یکی از دلیلی که انتظارات را هم بالا برده، بازی خوب ما مقابل استقلال است.

منصور ابراهیم زاده در ادامه درباره حمایت‌های صورت گرفته از طرف مدیریت باشگاه بیان کرد: مسعودزاده مدیرعامل باشگاه، با توجه به توانایی و امکاناتی که در اختیار دارد، تمام همّ و غمش را با توجه برای باشگاه گذاشته و همیشه از تیم حمایت کرده است. در نهایت هم مجموعه باشگاه تصمیم گیرنده نهایی هستند. البته تاکنون صحبت‌هایی که داشته‌ایم از ما برنامه برای دو فصل خواسته شده است.

سرمربی مس کرمان ضمن تاکید بر اینکه هدف کل باشگاه، ساختن تیمی قدرتمند است که دیگر مانند گذشته روند نزولی را طی نکند، از مردم کرمان و هواداران مس درخواست کرد: همه مردم شهر کرمان و هواداران مس کرمان باید یک سری واقعیات را بدانند. مس زمانی سوم ایران شده و نماینده ایران در آسیا بوده است. ولی نگاه که می‌کنیم یک سیر نزولی را پیموده است. از دلایل این اتفاق می‌توان به عدم آینده سازی و زیرسازی باشگاه در گذشته اشاره کرد.

او ادامه داد: بازیکنان در گذشته قرارداد یک ساله می‌بستند و مشخص نبود که سال بعد در باشگاه می‌مانند یا نه. ولی امسال ما در مجموعه مس کرمان تصمیمی که گرفتیم این بوده که بازیکنان و خود من قراردادهای بالای یک سال ببندیم که بتوانیم تیمی که شکل گرفته و با هم هماهنگ شده را پیش ببریم. این از مسائلی است که باشگاه به آن توجه دارد. من دوست دارم که تمام عاشقان مس به این موضوع توجه کنند تا با هم بتوانیم به موفقیت برسیم.


چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 11:30
اقای ابراهیم زاده صحبتهای شما در صورتی قابل قبول هست که خود شما در فصل اینده روی نیمکت مس حضور داشته باشید وحداقل 80%اسکلت تیم را حفظ کنید و چند بازیکن واقعا تمام عیار جذب کنید اما در غیر اینصورت مردم این استان هیچ امیدی به موفقیت این تیم در سالهای اتی نخواهند داشت وبا وعده وعید توخالی وامروز وفردا کردن های تکراری اعتبار استان کرمان خراب میشه
چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 11:31
اقای ابراهیم زاده صحبتهای شما در صورتی قابل قبول هست که خود شما در فصل اینده روی نیمکت مس حضور داشته باشید وحداقل 80%اسکلت تیم را حفظ کنید و چند بازیکن واقعا تمام عیار جذب کنید اما در غیر اینصورت مردم این استان هیچ امیدی به موفقیت این تیم در سالهای اتی نخواهند داشت وبا وعده وعید توخالی وامروز وفردا کردن های تکراری اعتبار استان کرمان خراب میشه
چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 11:36
به تواناییهای آقای ابراهیم زاده اعتقاد داریم و ایشون باید فرصت و امکانات لازم رو برای ایجاد تغییر در تیم داشته باشه , مدیریت باشگاه و مدیران ارشد صنایع مس هم باید حمایتشون رو از تیم بیشتر کنن , بهبود زمین چمن , پخش مستقیم و....... مواردی هستن باید توسط مدیران بالا دستی حل و فصل بشه , مورد دیگه اینه که تیم باید همدل باشه و از نظر روحی و روانی حمایت بشن این تیم خوبه و پتانسیلهای بالایی داره با کم توجهی و سومدیریت و عدم همدلی به این تیم ضربه نزنیم
هوادار با غیرت
0
1
چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 15:11
جای بسی خرسندیست که بازیکنان بومی زیادی در این تیم جدید شکل گرفته امیدواریم به این بازیکنان بها داده شود مقطعی نباشد و با آمدن هر مدیر جدیدی شاکله تیم بهم نریزد همانند سالهای قبل
چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 15:27
اقا یه روزنامه دیدم صحبت های مدیرعامل رو نقد کرده اومده زمین و صدا و سیما رو به باشگاه نسبت داده؟! واقعا اینا اسمشون خبرنگاره؟ بعد خودشون رو دلواپس باشگاه میدونن جالبه واقعا لطفا خودتان را به طرفداران باشگاه نسبت ندهید ما هواداران خودمون زبون داریم شما نیازی نیست جای ما حرف بزنید اقای به اصطلاح خبرنگار!!
چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 15:32
سیاست باشگاه درست و به جا است اگر سالهای پیش در باشگاه پشتوانه سازی و تحول ایجاد میشد الان لیگ برتر بودیم الان هم باید صبر کنیم با اتحاد و همدلی همه اولویت اول این فصل الویت بعدی فصل اینده صعود کنیم که قطعا همینطور خواهد شد
چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 16:44
اگه همدلی نباشه به هیچی نمیرسیم لطفا حمایت کنین از این تیم و ادامه بدین روند رو به خدا ننیجه میگیریم
چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 22:55
اقای ابراهیم زاده شما که همیشه میگید ما داریم پشتوانه سازی میکنیم حرفتون درست افزین ولی تو عمل هم نشون بدید چرا جوان هارو بیشتر تو پست های جلو بازی میدید چون ریسکش کمتره؟؟چرا امینی و خلیلی با این توانایی که دارند بازی ندادید بازی هایی که مصدوم یا محروم تو پست دفاع داشتیم؟؟اینا همش جایه تعجب داره ببخشید یه بچه هم میدونه اونی که فووروارد یا هافبک بازی میکنه ریسکش کمتره بازی دادن بهش ولی وقتی دفاع چپ تیم شما که مسن هم هست هنوز موفق به انجام یه سانتر که مهاجمان ما سر بزنند نشده بازهم برمیگرده به محافظه کاری شما و این یعنی عدم موفقیت یا همان دو دستگی تو تیم و در اخر شما فکر میکنید دارید مدیریت میکنید در جایی که این طرزه فکره شما کاملا اشتباهه لطفا تمومش کنید بزارید حد اقل که گفتید داریم جوان گرایی میکنیم این فقط حرف نباشه عمل هم بکنید
شنبه 29 آبان ماه 1395 ساعت 12:59
باسلام.ضمن خسته نباشید به آقای ابراهیم زاده و مسولین باشگاه نفت تیم مس خوبه اما هافبک بازی سازی تو تیم نیست که بتونه پاسهای بلند ارسال کنه یا توی عمق برا مهاجم توپ ارسال کنه لطفا وسط زمین رو تقویت کنید دروازبان مس خیلی خوبه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو