شماره‌ی خبر : ‌1309 | تعداد بازدید : 1394
چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 09:37

حریف هفته آینده مس نقره داغ شد!

تیم فوتبال مس کرمان بازی هفته‌ی آینده‌ی خود در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را در حالی باید برابر تیم خونه به خونه بابل برگزار کند که این تیم با جریمه‌ی سنگین انضباطی روبرو شده است.

حریف هفته آینده مس نقره داغ شد!

تیم فوتبال مس کرمان بازی هفته‌ی آینده‌ی خود در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را در حالی باید برابر تیم خونه به خونه بابل برگزار کند که این تیم با جریمه‌ی سنگین انضباطی روبرو شده است.

پس از اتفاقات بازی تیم‌های خونه به خونه و اکسین در ورزشگاه هفت تیر بابل که منجر به نیمه‌کاره ماندن این بازی شد، کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال احکام خود را برای این بازی صادر کرد.

بر این اساس در این رای آمده است: دیدار تیم های خونه به خونه بابل و اکسین البرز روز 18 آبانماه برگزار شد. مازیار زارع- بازیکن تیم خونه به خونه به دلیل حمله ور شدن به سوی داور و اهانت به داور که منجر به اخذ کارت دوم و اخراجش شد، به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


مهرداد میناوند- مربی تیم خونه به خونه بابل بخاطر حمله ور شدن به داور و فحاشی از زمین بازی اخراج شد. وی نیز به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم خونه به خونه بابل به دلیل تخلف تماشاگرانش که از ابتدای بازی فحاشی کرده و در دقیقه 68 بازی به داور سنگ ، بطری آب پرتاب کردند که سبب وقفه 6 دقیقه ای برگزاری مسابقه شد و همچنین به دلیل پرتاب سنگ در دقیقه 96 که به کمک داور اصابت کرد (این در حالی بود که مسابقه دو بر صفر به سود تیم مقابل بود) و به دلیل مصدومیت داور، بازی نیمه تمام اعلام شد، تیم خونه به خونه بابل به محرومیت از حضور تماشاگران در دو مسابقه خانگی محروم شد و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین نتیجه بازی سه بر صفر به سود تیم اکسین البرز اعلام می شود و تیم خونه به خونه باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.(این رای قابل تجدید نظر است).

بدین ترتیب و بر اساس این رای، بازی تیم‌های مس کرمان و خونه به خونه در رقابت‌های هفته‌ی آینده‌ی لیگ دسته اول باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار گردد.

البته فصل قبل بود که پیش از بازی تیم‌های مس با دیگر تیم شمالی یعنی نساجی نیز اعلام شد که تماشاگران این تیم شمالی محروم از حضور در ورزشگاه هستند اما دخالت نماینده‌ی مجلس این شهر سبب شد که ناگهان تماشاگران مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا کنند که این موضوع با اعتراض شدید کرمانی‌ها روبرو شد که امیدواریم این‌بار این اتفاق تکرار نشود.


چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 09:46
عالی هرچند با تماشاگرانشون هم ما میبردیم اما الان دیگه بهتر یالاااااااا بچه ها از مازندران فقط برد میخواهیممممم
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) یاس  1395/08/26 ساعت 23:05
حرف منطقی
چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 09:48
با همین جوون ها و با همین فوتبال زیبا راحت میبریم فقط باید کادر فنی روی ضربه اخر با تیم کار کنن خونه به خونه رو میبریم قولتون میدم
چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 09:49
خیلی هم عالی لطفا در خصوص مصدوم ها اطلاعرسانی کنین خصوصا مهدی دغاغله ایا به بازی میرسه؟
چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 10:02
اگر تیم یکدل و خوش روحیه باشه میتونیم ببریمشون مثال بازی فصل قبل با نساجی هم نشون میده در استانهای دیگه همه نهادها چه مقدار برای پشتیبانی از تیمشون همراه هستن , قابل توجه بعضی مسیولین استانی ..............
چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 21:17
خوش روحیه؟معلومه بچه ته مهدییه ای. ایشالا مس میبره.
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) دامون  1395/09/01 ساعت 08:54
مهدیه نه پونصددستگاه :-)
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا