شماره‌ی خبر : ‌1308 | تعداد بازدید : 1600
چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 09:08

برنامه بازی‌های تیم‌های مختلف باشگاه مس/میزبانی و میهمانی آخر هفته نارنجی‌ها

تیم‌های مختلف باشگاه صنعت مس کرمان در جمعه‌ی پیش رو در رقابت‌های خود در لیگ‌های مختلف به مصاف رقیبان‌شان خواهند رفت.

برنامه بازی‌های تیم‌های مختلف باشگاه مس/میزبانی و میهمانی آخر هفته نارنجی‌ها

تیم‌های مختلف باشگاه صنعت مس کرمان در جمعه‌ی پیش رو در رقابت‌های خود در لیگ‌های مختلف به مصاف رقیبان‌شان خواهند رفت.

تیم بسکتبال مس کرمان پس از کسب دو پیروزی متوالی، در هفته‌ی چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، در ماهشهر به مصاف تیم مهروبان نوین خواهد رفت.

بلندقامتان مس که در رده‌ی سوم جدول رده‌بندی قرار دارند، در این بازی خارج از خانه در حالی به سومین پیروزی متوالی خود فکر می‌کنند که حریف آن‌ها بازی هفته‌ی قبل خود را در خانه واگذار کرده است و در رده‌ی ششم جدول قرار دارد.این بازی روز جمعه 28 آبان ماه و از ساعت 16 در ماهشهر برگزار خواهد شد.

تیم هندبال مس کرمان نیز که بازی هفته‌ی اول خود را با پیروزی سپری کرده است، دومین بازی این فصل خود را روز حمعه بیست و هشتم برگزار خواهد کرد و در ارومیه به مصاف شهردای این شهر می‌رود که بازی اول خود را واگذار کرده است.

در همین روز تیم فوتبال امیدهای مس نیز بازی هفته‌ی دوم خود در رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور را برابر ملوان انزلی برگزار خواهد کرد.

دو تیم در حالی بازی خود را روز جمعه در انزلی برگزار می‌کنند که هر دو تیم از بازی هفته‌ی اول خود یک امتیاز کسب کرده‌اند. این بازی از ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز خواهد شد.

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان نیز روز جمعه به میهمانی خواهد رفت و در این روز در یزد برابر تیم فوتبال نونهالان فولاد یزد قرار خواهد گرفت.

نونهالان مس که در آستانه‌ی صعود از گروه خود به دو بعد بازی‌ها قرار دارند، با کسب پیروزی در این بازی تقریبا صعود خود را قطعی خواهند کرد.

نونهالان مس در بازی رفت تیم یزدی را با چهار گل شکست داده بودند و پس از پیروزی 3 بر 0 هفته‌ی قبل خود برابر البدر برابر فولاد یزدی قرار می‌گیرند که بازی هفته‌ی قبل خود را در شیراز با یک گل واگذار کرده بود.

اما در تنها میزبانی این هفته‌ی مسی‌ها، تیم نوجوانان مس کرمان، روز جمعه 28 آبان ماه بازی هفته‌ی چهارم خود در رقابت‌های لیگ برتر را برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان برگزار خواهد کرد.

نوجوانان مس که در سه بازی قبل خود دو تساوی و یک شکست را ثبت کرده‌اند، در این بازی خانگی به دنبال ثبت اولین پیروزی خود در این فصل هستند.

این بازی از ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه 28 آبان ماه در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان آغاز خواهد شد.

سایر تیم‌های باشگاه مس کرمان در هفته‌ی آینده برابر رقیبان خود قرار خواهند گرفت تا بازی‌های خود را دنبال کنند.


چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 09:40
به امید پیروزی همه تیم های باشگاه بزرگ مس کرمان
چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 ساعت 09:42
انشالله این هفته همه تیم ها با برد بازی هاشون تموم میشن کاش فدراسیون هندبال بسکتبال یه فکری میکردن بازی های تیم هندبال مس و بسکتبال مس هفته اینده دوباره یه روز و یه ساعت نیوفته لطفا باشگاه در این مورد اقدام کنه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا