شماره‌ی خبر : ‌13033 | تعداد بازدید : 1004
پنج‌شنبه 11 مرداد ماه 1397 ساعت 13:58

اعلام برنامه پایگاه‌های استعداد یابی باشگاه مس

مدیر پایگاه‌های استعداد یابی باشگاه مس کرمان در رابطه با روند فعالیت این مجموعه برای شناسایی و کشف استعدادهای فوتبال از نقاط مختلف استان توضیحاتی ارائه کرد.

اعلام برنامه پایگاه‌های استعداد یابی باشگاه مس

مدیر پایگاه‌های استعداد یابی باشگاه مس کرمان در رابطه با روند فعالیت این مجموعه برای شناسایی و کشف استعدادهای فوتبال از نقاط مختلف استان توضیحاتی ارائه کرد.

محمد رضا عسگری در این باره گفت: پس از صحبت‌های دکتر قرایی سرپرست باشگاه مس و تاکید بر اهمیت بحث پایگاه استعداد یابی، رسالت باشگاه را در این زمینه مشخص کردیم و مقرر شد، این پایگاه زمینه حضور استعداد برتر فوتبال استان از تمامی نقاط استان را فراهم نماید  و اجازه ندهد محرومیت سبب هدر رفت این استعدادها شود.

وی افزود: با آقای عبدالرشیدی مدیریت آکادمی باشگاه مس برنامه‌های راهبردی در این زمینه را تدوین کردیم تا به چندین سال دغذغه باشگاه مس در زمینه پایگاه‌های استعداد یابی رسیدگی کاملی داشته بشیم و بر این اساس 7 پایگاه استعدادیابی را در مناطق مختلف استان تشکیل دادیم تا ضمن کشف استعدادهای مناطق خود، با ارائه برنامه‌های تمرینی مکتوب و اصولی به آن‌ها، زمینه فعالیت هرچه بهتر آن‌ها را فراهم کنیم. در این زمینه آقای محمد یگانه نیز بر تمامی این پایگاه‌ها نظارت خواهد داشت و مربیان تمامی این پایگاه‌ها نیز از بین مربیان بومی هرمنطقه انتخاب خواهد شد.

عسگری با بیان اینکه باشگاه مس حمایت کامل مالی ازاین پایگاه‌ها را برعهده خواهد داشت افزود: در برنامه ما برای کشف ومعرفی هر استعداد حق‌الزحمه‌ای بابت حق رشد و کشف آن بازیکن در نظرگرفته شده است ضمن اینکه مطالبات قبلی مربیان نیز در این زمینه پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری فستیوال‌های این پایگاه در ردههای سنی مختلف گفت: ما پس از برگزاری فستیوال‌های خود، افراد منتخب را معرفی و بهترین باریکنان را در رده‌های سنی خود شناسایی خواهیم کرد تا به شکلی دقیق‌تر برنامه‌های تمرینی آن‌ها را زیر نظر بگیریم.

مدیر پایگاه‌های استعداد یابی باشگاه مس کرمان سه فاز حرکتی را برای این مجموعه برشمرد و گفت: در فاز اول که فاز کوتاه مدت ما می‌باشد، 500 بازیکن مستعد را از مناطق مختلف که عمدتا مناطق محروم هستند شناسایی خواهیم کرد و بین 24 تا 84 بازیکن را در رده‌های سنی مختلف جذب کنیم.

در فاز دوم که برنامه میان مدت می‌باشد، طی یک برنامه دوساله به به تجهیز آکادمی‌های مناطق مختلف می‌پردازیم تا بحث آموزش در این مناطق با برنامه‌های بهتری انجام شود و تیم‌های منتخب هرمنطقه را تشکیل خواهیم داد. در این فاز الویت ما شناسایی بازیکنان برای تیم‌های حرفه‌ای مختلف استان می‌باشد و در گام بعدی این استعدادها را به تیم‌های شهرهای دیگر ایران معرفی خواهیم کرد تا استان کرمان و پایگاه استعداد یابی ما هم کار تولید و هم صدور بازیکن را به شکلی حرفه‌ای انجام دهد.

و در نهایت در فاز سومی حرکت خود، طی برنامه‌ای چهار ساله به ارتقا کیفی تیم‌های پایه باشگاه مس خواهیم پرداخت تا در لیگ‌های برتر خود بهترین نتایج را کسب کنند و از سوی دیگر به ترانسفر بازیکنان مستعد خود به کشورهای دیگر خواهیم پردخت.


پنج‌شنبه 11 مرداد ماه 1397 ساعت 18:17
سوال ما رو لطفا جواب بدید اون کسانی که دم از شعار بومی گرایی میزنند لطفا بگویند در کدام لیگ معتبر این بومی گرایی در حال اجرا است؟ لیگ اسپانیا و ..... کدام تیم از شهر خودش بازیکن گرفته؟ واقعیت اینه که حتی از کشور خودشون به زور بازیکن گرفته اند رئال مادرید و بارسلونا و ... چند بازیکن بومی از شهر مادرید و بارسلون گرفته اند؟ و اگر کسانی که شعار بومی گرایی خودشون اصرار دارند لطفا تشریف ببرند در کلاسهای فیفا شرکت کنند و به سران رئال و بارسلون و ... درس فوتبال بدهند
عقیل یحیی زاده
0
0
یکشنبه 14 مرداد ماه 1397 ساعت 00:57
سلام من فردی پول دار نیستم اما پسرم فوتبال خوبی دارد خواهشن چکار کنم پسرم بیاد داخل تیم مس بازی کند ممنون 12سال دارد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز