شماره‌ی خبر : ‌12953 | تعداد بازدید : 942
چهارشنبه 20 تیر ماه 1397 ساعت 22:20

سرپرست تیم فوتبال مس: پس از دو بازی دوستانه با پارس جم و نفت آبادان به شمال می‌رویم

صبح شنبه راهی آلاشت در شمال ایران خواهیم شد تا برنامه‌ی بدنسازی تیم زیر نظر کادر فنی ادامه داشته باشد. این اردو احتمالا 4 روز طول خواهد کشید و پس از آن در یکی از مناطق ساحلی شمال کشور ادامه‌ی اردو را پیگیری می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال مس: پس از دو بازی دوستانه با پارس جم و نفت آبادان به شمال می‌رویم

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با اردوی آمادگی این تیم گفت: پس از ورود به تهران در روز چهارشنبه از عصر همان روز برنامه‌های آماده‌سازی خود را آغاز کردیم.

حجت جهرمی افزود: اولین جلسه تمرینی خود را در زمین چمن صنایع هوایی برگزار کردیم و عصر روز پنجشنبه از ساعت 18 در زمین کارگران تهران به مصاف پارس جم خواهیم رفت.

سرپرست مس در رابطه با بازی دوستانه دوم مس نیز گفت: عصر روز جمعه نیز در بازی تدارکاتی دوم از ساعت 18 در همان ورزشگاه با نفت آبادان بازی خواهیم کرد.

جهرمی در رابطه با ادامه‌ی اردوی آماده‌سازی این تیم افزود: صبح شنبه راهی آلاشت در شمال ایران خواهیم شد تا برنامه‌ی بدنسازی تیم زیر نظر کادر فنی ادامه داشته باشد. این اردو احتمالا 4 روز طول خواهد کشید و پس از آن در یکی از مناطق ساحلی شمال کشور ادامه‌ی اردو را پیگیری می‌کنیم.

وی در رابطه با اضافه شدن بازیکنان جدید به مس گفت: در این اردو نفرات جدید پس از مذاکره با باشگاه به تمرینات اضافه خواهند شد و به محض رسمی شدن قرارداد، آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.


پنج‌شنبه 21 تیر ماه 1397 ساعت 09:08
کرمانیه؟
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو