شماره‌ی خبر : ‌12949 | تعداد بازدید : 1032
سه‌شنبه 19 تیر ماه 1397 ساعت 12:58

علی کریمی: از پیشنهاد مس کرمان تشکر می‌کنم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم

از مسئولان مس کرمان تشکر می‌کنم که به من پیشنهاد کردند ولی به دلیل مشغله کاری نتوانستم در خدمت آنها باشم اما برای این تیم و هواداران خونگرمش در لیگ دسته اول بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

علی کریمی: از پیشنهاد مس کرمان تشکر می‌کنم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم

علی کریمی با تشکر از پیشنهاد باشگاه مس کرمان به وی برای هدایت تیم فوتبال مس، برای مردم کرمان و هواداران این تیم آرزوی موفقیت کرد.

سرمربی فصل گذشته سپیدرود در خصوص پیشنهاد باشگاه مس کرمان به وی قبل از عقد قرارداد با دست‌نشان، گفت: از مسئولان مس کرمان تشکر می‌کنم که به من پیشنهاد کردند ولی به دلیل مشغله کاری نتوانستم در خدمت آنها باشم اما برای این تیم و هواداران خونگرمش در لیگ دسته اول بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

کریمی در خصوص صحبت‌هایی که این روزها پیرامون حضور خداداد عزیزی به جای وی در سپیدرود مطرح می‌شود، گفت: من سرمربی تیمی بودم که مالکیت آن بر عهده آقای تن‌زاده بود و خداداد عزیزی زمانی با مالک دیگر این باشگاه توافق کرد که من قراردادم را به همراه اعضای کادر فنی با باشگاه فسخ کرده بودم.

وی افزود: متأسفانه این روزها صحبت‌هایی شنیده می‌شود که فقط به سپیدرود ضربه می‌زند ولی من مثل همیشه برای خداداد عزیزی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تکلیف این باشگاه هر چه سریعتر مشخص شود و هواداران بیشتر از این نگران نشوند.

کریمی تأکید کرد: امیدوارم اتفاقاتی که برای من و کادر فنی‌ام رخ داد برای دیگر دوستانم تکرار نشود که این گونه اتفاقات اصلاً خوشایند نیست.


سه‌شنبه 19 تیر ماه 1397 ساعت 15:10
جواد نکونام رو بیارین علی کریمی حاشیه سازه بدرد نمیخوره
پنج‌شنبه 21 تیر ماه 1397 ساعت 09:34
کریمی هر تیمی ک می ره با حاشیه ازش می ره، عزیزی هر تیمی ک می ره برکنار می شه!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو