شماره‌ی خبر : ‌12948 | تعداد بازدید : 684
سه‌شنبه 19 تیر ماه 1397 ساعت 11:21

نعمتی قطعا به بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌رود

نام نعمتی از ابتدا برای حضور در این بازی‌ها ارائه شده بود و هیچ مشکلی برای حضورش در بازی‌های آسیایی وجود ندارد. نعمتی در مسابقات انتخابی به عنوان ورزشکار اعزامی ریکرو بانوان برگزیده شد و حالا به طور قطعی نماینده ایران در این بازی‌ها است.

نعمتی قطعا به بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌رود

تیرانداز بانو پرافتخار باشگاه مس کرمان در جمع ورزشکاران معمولی بازی‌های المپیک آسیایی، تیرهای خود را نشانه می‌رود.

زهرا نعمتی که چند هفته قبل به عنوان نماینده ریکرو بانوان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا انتخاب شده بود، بعد از مسابقات بین المللی چک به آلمان سفر می‌کند تا در مرحله چهارم جام‌های جهانی تیروکمان به میزبانی آلمان شرکت کند.

رضا کیارستمی دبیر فدراسیون تیروکمان در این باره به خبرنگار ما توضیح داد: نعمتی از این مسابقات به عنوان فرصتی برای آماده سازی بازی‌های آسیایی جاکارتا استفاده می‌کند. تیم‌های کامپوند آقایان و بانوان هم برای شرکت در جام جهانی آلمان بعد از کاپ آسیا به نعمتی ملحق می‌شوند.

او درباره تردید‌ها برای اعزام نعمتی به بازی‌های جاکارتا گفت: نام نعمتی از ابتدا برای حضور در این بازی‌ها ارائه شده بود و هیچ مشکلی برای حضورش در بازی‌های آسیایی وجود ندارد. نعمتی در مسابقات انتخابی به عنوان ورزشکار اعزامی ریکرو بانوان برگزیده شد و حالا به طور قطعی نماینده ایران در این بازی‌ها است.

دبیر فدراسیون تیروکمان همچنین تاکید کرد که تیم‌های ریکرو و کامپوند مردان اعزامی به کاپ آسیا همان ترکیب بازی‌های آسیایی جاکارتا هستند و فقط درباره تیم کامپوند بانوان نتیجه گیری قطعی برای انتخاب چهار نفر نهایی از بین پنج کماندار نشده است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا