شماره‌ی خبر : ‌12925 | تعداد بازدید : 820
جمعه 15 تیر ماه 1397 ساعت 17:33

مشاور مدیرعامل شرکت مس: دل مردم با باشگاه نباشد وجودش بی‌معناست

این هرینه تنها در صورتی جبران می‌شود که نام مس با ورزش در اوج و افتخار باشد و مردم شهر و دیار با موفقیت مس، به کوچه و خیابان بریزند و با افتخاراتش شادمانی کنند و نام مس را با غرور فریاد بزنند در غیر این صورت وجودش چه معنا می‌تواند داشته باشد؟!

مشاور مدیرعامل شرکت مس: دل مردم با باشگاه نباشد وجودش بی‌معناست

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توحیدی مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در امور فرهنگی و ورزشی در جلسه تودیع ومعارفه باشگاه مس به صحبت پرداخت.

ایشان با بیان اینکه زمینه را برای صعود هر دو تیم مس کرمان و رفسنجان به لیگ برتر فراهم خواهیم کرد افزود: ما با بزرگان در رابطه با این موضوع صحبت کردیم و طبیعی بود که با استقبال آن‌ها روبرو شود  اما در ادامه از آن‌ها یک سوال دیگر کردیم و آن اینکه اگر تیم‌ها به لیگ برتر نرفتند چه؟!

وی در این باره افزود: ما به یک موضوع اعتقاد داریم و آن اینکه اگر مردم دلی در گرو باشگاه نداشته باشند و همزاد پنداری با آن نداشته باشند و باشگاه‌ را به قلب خود راه ندهند، وجود باشگاه در واقع بی‌معنا خواهد بود. ما باید جوابگوی زحمات کارگران معادن مس باشیم یا جوابگوی سهم سهامداران که برای تیم هزینه می‌شود و این هرینه تنها در صورتی جبران می‌شود که نام مس با ورزش در اوج و افتخار باشد و مردم شهر و دیار با موفقیت مس، به کوچه و خیابان بریزند و با افتخاراتش شادمانی کنند و نام مس را با غرور فریاد بزنند در غیر این صورت وجودش چه معنا می‌تواند داشته باشد؟! 

مشاور مدیرعامل شرکت مس با بیان اینکه به بودجه تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی اشراف کامل دارد افزود: ما یک باشگاه آرمانی را در افق  دید خود قرار دادیم و برای آن امکانات لازم را هم فراهم خواهیم کرد و در این زمینه با آقای قرایی صحبت کرده‌ایم و ایشان نیز شرایط را برای کسب موفقیت پذیرفته‌اند.

وی به علت تغییرات در باشگاه مس کرمان اشاره کرد و گفت: آقای کافی از نظر قانونی نمی‌توانست در هر دو باشگاه کرمان و سونگون حضور داشته باشد و ما با توجه به اینکه ایشان در سونگون تجربه قهرمانی داشتند ومی‌بایست با این تیم در رقابت‌های آسیایی شرکت کنند تصمیم گرفتیم که ایشان در مدیریت باشگاه سونگون حضور داشته باشند.

دکتر توحیدی با تشکر از آقای قرایی برای قبول سمت سرپرستی باشگاه مس کرمان گفت: در این شرایط باید از آقای قرایی تشکر نمایم که قبول مسئولیت نمود. ایشان از نظر قانونی سه ماه و یا چیری در این حدود می‌تواند به عنوان سرپرست باشگاه باشد و در صورتی که تداوم این سمت را بخواهد یا باید از مراجع قانونی مجوز بگیرد یا از هیات فوتبال جدا شود در غیر این صورت فردی که به صورت درخشان این راه را طی کند باید جایگزین ایشان شود از همین رو قبول مسئولیت ایشان در یکی از حساس‌ترین شرایط،فداکاری بزرگی بوده است.

مشاور مدیرعامل شرکت مس با بیان اینکه فرماندهی باشگاه‌ها را به مدیران عامل آن‌ها واگذار کرده است افزود: از نظر من مس سونگون باید قهرمان آسیا شود و مس کرمان نیز به لیگ برتر صعود کند در این زمینه باشگاه‌ها می‌توانند از اسپانسرها نیز نهایت استفاده را انجام دهند و لازم است که تمامی نهادهای استان نیز برای موفقیت تیم‌های مس که به شادی و افتخار مردم می‌انجامد، وارد صحنه شوند.  

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو