شماره‌ی خبر : ‌12924 | تعداد بازدید : 1065
جمعه 15 تیر ماه 1397 ساعت 17:08

سرپرست باشگاه مس کرمان: تاکید من بر اتحاد و همدلی همه جانبه است

من این امادگی را دارم که در مدت حضور خود در باشگاه مس همه افراد را گرد هم جمع کنم تا تیم را به جایگاه واقعی خود که لیگ برتر است برسانیم.

سرپرست باشگاه مس کرمان: تاکید من بر اتحاد و همدلی همه جانبه است

سرپرست باشگاه مس کرمان در مراسم معارفه خود با بیان اینکه در شرایط فعلی یک لحظه را نیز نباید از دست بدهیم گفت: یک ماه زمان داریم که در آن باید به گونه‌ای تلاش کنیم که حاصل آن آرامش و آسایش ما در یازده ماه بعد با بستن یک تیم قدرتمند باشد.

دکتر قرایی در این مراسم افزود: باشگاه مس با مدیریت تعداد زیادی از تیم‌های ورزشی، بدون شک یکی از باشگاه‌های بزرگ و بی‌نظیر کشور است و من امیدوارم که با حمایت‌های شرکت مس و حاج‌آقا توحیدی، تمامی این تیم‌ها به موفقیت‌های خاص خود دست یابند.

وی با ابراز رضایت از جمع شدن صمیمی افرادی که در زمان صعود تیم فوتبال مس به لیگ قهرمانان آسیا بیشترین نقش را داشتند گفت: خوشحالم که به افرادی مثل مجید مکی‌زاده و رضا یوسف‌آبادی اعتماد می‌کنیم که بیشترین نقش را در آسیایی شدن مس ایفا کردند و امیدوارم حضور آن‌ها بار دیگر موفقیت مس را تضمین کند.

قرایی با بیان اینکه باید در کوتاه مدت برنامه‌های خود را در باشگاه مس به ثمر بنشاند گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که نه درعرض دو سال که در یک ماه اهداف خود را برای تیم برآورده سازیم.

سرپرست باشگاه مس با تاکید بر همدلی و اتحاد در باشگاه مس افزود: رمز موفقیت ما در وفاق است و باید با نیت خالص برای موفقیت تیم تلاش کنیم و باشگاه را به معنای واقعی کلام به سمت فرهنگی و ورزشی پیش ببریم تا شرمنده شهدا و مردم نباشیم.

وی در این باره افزود: من این امادگی را دارم که در مدت حضور خود در باشگاه مس همه افراد را گرد هم جمع کنم تا تیم را به جایگاه واقعی خود که لیگ برتر است برسانیم.

سرپرست باشگاه مس از زحمات آقای کافی مدیرعامل سابق باشگاه مس تشکر کرد و از وی به عنوان شخصیتی یاد کرد که همگان از اوبه نیکی یاد خواهند کرد.

دکتر قرایی با بیان اینکه تیم برای صعود به لیگ برتر نیاز به 4 تا 5 بازیکن طراز اول دارد گفت: من امیدوارم که شرایط قانونی به گونه‌ای ایجاد شود که دست ما برای جذب بازیکن بازتر شود تا شاکله‌ی تیم را قوی‌تر سازیم.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا