شماره‌ی خبر : ‌12910 | تعداد بازدید : 2038
دوشنبه 11 تیر ماه 1397 ساعت 10:44

توضیحات مدیرعامل باشگاه مس پیرامون مسائل مختلف/از مس نوین تا نقل و انتقالات و ورزشگاه

کماکان تیم فوتبال مس نوین به عنوان یکی از تیم های باشگاه مس کرمان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

توضیحات مدیرعامل باشگاه مس پیرامون مسائل مختلف/از مس نوین تا نقل و انتقالات و ورزشگاه

مدیر عامل باشگاه مس کرمان در رابطه با مسائل مختلف این باشگاه به ارائه توضیح پرداخت.

محمد رضا کافی در رابطه با انتشار خبرهایی مبنی بر انتقال امتیاز تیم مس نوین در رقابت های لیگ دسته دوم کشور از باشگاه مس کرمان به باشگاه مس شهربابک گفت: ما به صورت جسته و گریخته این موضوع را شنیده بودیم اماهیچگاه این اتفاق به صورت رسمی اعلام و بررسی نشده بود و کماکان تیم فوتبال مس نوین به عنوان یکی از تیم های باشگاه مس کرمان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: قطعا سیاست مسئولین عالی ورزش شرکت مس ارتقا و رشد تمامی تیم های ورزشی تحت فعالیت این شرکت می باشد تا پتانسیل های موجود در باشگاه های مس در سراسر ایران به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار گیرد.

ایشان با بیان اینکه تیم فوتبال مس نوین همانند گذشته به فعالیت خود در کرمان ادامه خواهد داد گفت: این تیم متشکل از بازیکنان بومی، فصل گذشته کار بزرگی انجام داد و در حالی که در گروه بسیار سختی قرار داشت که دو تیم آن گروه به لیگ یک صعود کردند، موفق شد علی رغم همه مشکلات در اولین فصل حضورش در بازی های سخت لیگ دسته دوم کشور، نتایج خوبی راکسب کرد که این موضوع شایسته توجه می باشد.

کافی در رابطه با برنامه فصل آینده این تیم نیز گفت: با بررسی ها وجمع بندی هایی که در کمیته فنی باشگاه انجام گرفت، مقرر شد هدایت این تیم همانند فصل قبل بر عهده رضا ترکزاده باقی بماند و باشگاه نیز برنامه های خود را برای تدارک بهتر این تیم در مسابقات این فصل آغاز کند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با فصل نقل و انتقالات لیگ یک و یارگیری  تیم فوتبال مس در این رقابت ها  تا امروز گفت: بهرشکل تلاش تمامی تیم ها جذب نفرات آماده و مد نظر کادر فنی خود می باشد و باشگاه مس کرمان نیز تا امروز براساس شرایط خود و خواست کادر فنی برنامه های خود را برای جذب بازیکن و مربی پیش برده است.

کافی در این باره ادامه داد: باشگاه مس کرمان برای جذب بازیکن، کلیه شرایط و دستور العمل های صادره پیرامون وضعیت بودجه خود را رعایت می کند و براساس بخش نامه های اتحادیه باشگاه های صنعتی و کلیه موارد اعلام شده در این زمینه، در بازار نقل و انتقالات فعالیت می کند و در مذاکرات با نفرات مد نظر نیز شرایط مطرح برای عقد قراردادهای خود را کاملا لحاظ می کند و با در نظر گرفتن این شرایط، بهترین نفرات جذب تیم خواهند شد.

وی به بازسازی ورزشگاه باهنر کرمان اشاره کرد و گفت: تلاش ما بر این بود که بازسازی ورزشگاه باهنر کرمان خیلی زودتر ازاین ها روی دهد و بر این موضوع تاکید ویژه داشتیم ولی بهرشکل انجام این کار روال اداری و قانونی خاص خود را داشت که ما مجبور به طی کردن این پروسه شدیم.

ایشان با بیان اینکه کار برداشت چمن قبلی این ورزشگاه طی یکی دو روز آینده آغاز خواهد شد افزود: چمن این ورزشگاه به صورت رل جایگزین می شود و امیدواریم که تا چند ماه آینده چمن این ورزشگاه شرایط مطلوب خود را پیدا کند. همچنین کار تعویض صندلی های این ورزشگاه نیز در دستورکار قرار خواهد گرفت.

محمد رضا کافی با بیان اینکه تمرینات تیم مس زیر نظر مجتبی حسینی سرمربی این تیم از اواخر خرداد ماه آغاز شده است گفت: با اضافه شدن بازیکنان جذب شده جدید و نفرات تمدیدی، تمرینات ما با جدیت ادامه دارد و برنامه اردوی تدارکاتی خود را نیز طی روزهای آتی رسما اعلام خواهیم کرد. همچنین طی روزهای گذشته کادر فنی تیم نیز کامل تر شده است و با جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد برخی بازیکنان دیگر، شاکله تیم را کامل تر نیز خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه مس با اشاره به استفاده از ظرفیت نفرات بومی تیم مس در فصل جاری گفت: ما به شکل علمی و حرفه ای به بومی گرایی نگاه خواهیم کرد و به گونه ای عمل می کنیم که هم بازیکنان بومی و هم تیم مس به بهترین شکل ممکن از توان خود سود ببرند.

وی به تیم های پایه باشگاه مس کرمان اشاره کرد وگفت: بر اساس برنامه ای که در آکادمی داریم، مدرسه فوتبال باشگاه فعالیت خود را آغاز کرده است و با استفاده از نظرات کارشناسی کمیته فنی وآکادمی باشگاه، سرمربیان تیم های پایه باشگاه را معرفی خواهیم کرد تا این تیم ها نیز طی روزهای آتی فعالیت خود برای فصل جدید آغاز کنند.

محمد رضا کافی در پایان با تشکر از نظرات دلسوزانه هواداران مس برای این تیم گفت: هواداران عزیز مطمئن باشند که تلاش پرسنل مدیریتی باشگاه مس تشکیل بهترین و قوی ترین تیم ممکن بر اساس ضوابط خود می باشد و بر این اساس تمام توان خود را به صورت شبانه روز صرف می کنیم.


دوشنبه 11 تیر ماه 1397 ساعت 11:06
از صحبت های آقای کافی مشخصه برنامه ایی برای جذب بازیکن با کیفیت و صعود به لیگ برتر ندارن،طبق گفته ایشان امیدواریم ورزشگاه هم بازسازی شود و ورزشگاهی در شان کرمان داشته باشیم فقط شعار نباشد...
هوادار کرمانی
0
5
دوشنبه 11 تیر ماه 1397 ساعت 13:14
ممنون از مدیر با لیاقت مس کرمان و همچنین تشکر ویژه از ایشان بخاطر بازسازی ورزشگاه مخروبه باهنر که به پاس احترام به هوادران حاضر شدند این ورزشگاه بازسازی نمایند انشاالله در انتخاب رنگ صندلیها دقت لازم کافی انجام شود تا چهره ورزشگاه دگرگون شود و همچنین از همه هوادران کرمانی میخواهم که در حفظ ونگهداری از این ورزشگاه همت نمایید چون این ورزشگاه ابرو اعتبار ورزش استان میباشد
دوشنبه 11 تیر ماه 1397 ساعت 15:54
موفقیت تیم مس تحت مدیریت جناب عالیرا آرزو مندیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا