شماره‌ی خبر : ‌12871 | تعداد بازدید : 946
دوشنبه 21 خرداد ماه 1397 ساعت 13:15

در آستانه آغاز جام جهانی و بازی‌های تیم‌ملی/ همه برای تیم‌ملی،تیم‌ملی برای همه

در مقابل انتظار داریم با همین دست‌های خالی و بی‌بضاعت تا آخر مردانه بایستند و بجنگند؛ آن وقت دیگر نتیجه برای ما هیچ اهمیتی نخواهد داشت. دوست دارم تیم ملی ایران درجام جهانی پایانی مثل فیلم‌های فرهادی داشته باشد؛ پایانی باز برای رویا پردازی

در آستانه آغاز جام جهانی و بازی‌های تیم‌ملی/ همه برای تیم‌ملی،تیم‌ملی برای همه

می‌گویند پا، قلب دوم هر انسان است. اما درجام جهانی پاهای ملی‌پوشان، قلب یک ملت خواهند بود. ضربان قلب ما با ریتم تیم ملی هماهنگ می‌شود؛ آدرنالین ما با بردها و شکست‌های آنان بالا و پایین می‌شود. اجازه بدهید بیشتر از پسران آریایی برای شما بگوییم:

تیم ملی ایران اولین باراست که دو دوره‌ی متوالی در جام جهانی حاضر است.

به عنوان دومین تیم دنیا به جام جهانی صعود کردیم.

بدون حتی 1شکست در مرحله انتخابی به روسیه می‌رویم.

و...


پس بچه‌ها تا کنون کار بزرگی را انجام داده‌اند وهیچ هواداری از آنان انتظار صعود به مرحله بعد را با توجه به حضور دو غول فوتبال جهان یعنی اسپانیا و پرتغال در گروه ما ندارد. اما متاسفانه این روزها شاهد آن هستیم که برخی فوتبال‌دوستان تیم ملی را مورد بی‌مهری قرار می‌دهند. از اظهار نظر هر فرد کوچک و بزرگی در کشور (حتی نمایندگان مجلس) در مورد لیست تیم ملی، تا خوشحال شدن برخی ازهواداران قرمز و آبی از اشتباه بازیکنان تیم رقیب درتیم ملی. ناخودآگاه در این مواقع شعر سعدی به ذهنم می‌آید که: «زنبور درشت بی‌مروت را گوی، باری چو عسل نمی‌دهی نیش مزن»

دلم برای تیم ملی کسی مثل محمد صلاح می‌خواهد؛ کسی که چشم‌ها را خیره کند. یکی که همه او را با دست نشان بدهند. در این جام جهانی به نظرم دست‌های‌مان خالی‌تر از همیشه است. این بار نه ازمثلث دایی، باقری، عزیزی خبری هست نه جادوگری کریمی و نه حتی جنگندگی آندو. این تیم سوپر قهرمان ندارد اما انگار تیم خود ماست؛ خود خود ملت ما که تنها و دست خالی است. بازی تدارکاتی مناسب نداشته، لباس نداشته، کفش نداشته. حضور ما در روسیه دقیقا مصداق بارز رفتن یک رعیت به عروسی سلطنتی است؛ ولی یک حس اجازه نمی‌دهد ما آنان را تنها بگذاریم. می‌خواهیم که بدانند تا پایان دقیقه 90 برای‌شان فریاد خواهیم زد و در مقابل انتظار داریم با همین دست‌های خالی و بی‌بضاعت تا آخر مردانه بایستند و بجنگند؛ آن وقت دیگر نتیجه برای ما هیچ اهمیتی نخواهد داشت. دوست دارم تیم ملی ایران درجام جهانی پایانی مثل فیلم‌های فرهادی داشته باشد؛ پایانی باز برای رویا پردازی.

همه برای تیم ملی، تیم ملی برای ایران!

باشگاه صنعت مس کرمان در آستانه‌ی آغاز بازی‌های جام‌جهانی فوتبال و دیدارهای تیم ملی کشورمان در این مسابقات، روزهای شاد و خاطره سازی را برای همه‌ی ایرانیان فوتبال دوست آرزو دارد.

محمد حسین رضایی


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا