شماره‌ی خبر : ‌12857 | تعداد بازدید : 1678
یکشنبه 13 خرداد ماه 1397 ساعت 09:51

سرمربی تیم فوتبال مس: لیگ یک را دست‌کم بگیرید به شدت تنبیه می‌شوید

به نظرم هر مربی از لیگ برتر به لیگ یک بیاید و این مسابقات را دست کم بگیرد، تنبیه می شود و من سعی می کنم به بهترین شکل تیمم را آماده مسابقات کنم.

سرمربی تیم فوتبال مس: لیگ یک را دست‌کم بگیرید به شدت تنبیه می‌شوید

سرمربی تازه تیم فوتبال مس کرمان می گوید که در صورت دست کم گرفتن مسابقات لیگ یک، تنبیه خواهید شد.

مجتبی حسینی که به تازگی به عنوان سرمربی تیم فوتبال مس کرمان انتخاب شده" در خصوص قبول این مسئولیت گفت: من امسال از تیم های لیگ برتر پیشنهادی برای سرمربیگری نداشتم .  از 2، 3 تیم لیگ یکی پیشنهاد داشتم ولی با توجه به سابقه ای که مس دارد، این تیم را انتخاب کردم و خیلی خوشحالم که مدیران مس من را انتخاب کردند و امیدوارم که بتوانم جواب اعتماد آنها را بدهم.

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن در مورد اینکه آیا مس کرمان پتانسیل مناسبی برای بازگشت به لیگ برتر دارد، افزود: مس بعد از اینکه از لیگ برتر سقوط کرد، طی چند سال گذشته مربیان بزرگی به خدمت گرفت و سعی کرد تا تیم بار دیگر به لیگ برتر بازگردد ولی موفق نشد. خوشبختانه من هم شناخت خوبی از مس دارم. ضمن اینکه علیرغم اینکه خیلی ها فکر می کنند ریخت و پاش زیادی در مس وجود دارد، اصلا اینگونه نیست و ما سعی می کنیم با کار و تلاش زیاد به اهدافی که داریم، برسیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ شانزدهم که با این تیم به رتبه چهارم دست یافت و جواز حضور در رقابت های آسیایی را کسب کرد، در پاسخ به این سوال که چرا در لیگ برتر کمتر به مربیان جوان اعتماد می شود، اظهار داشت: در رابطه با ذوب آهن من سه سال آنجا بودم و سه تا جام آوردیم و 2 سال هم سهمیه آسیا گرفتیم و یک سال از دور اول صعود کردیم. ضمن اینکه بازیکنان جوان و با استعداد خوبی معرفی کردیم. سال اول مربیگری خودم هم خوشبختانه با تمام مشکلاتی که داشتیم رده چهارم را گرفتیم و پس از آن اتفاقات سهمیه آسیایی کسب شد. در جام حذفی هم تا نیمه نهایی رفتیم ولی 90 دقیقه 10 نفره بازی کردیم. در آسیا با تیم های بزرگی بازی کردیم که بازی های پایاپایی داشتیم. بعد هم کنار گذاشته شدم ولی به تصمیماتی گه گرفته شد، احترام می گذارم و راهم را ادامه می دهم . من کار خودم را می کنم و مدیران در نهایت تصمیم می گیرند. ولی کاری که من کردم خیلی از مربیانی که سال ها در لیگ برتر بودند، نتوانستند انجام دهند.

حسینی که همواره زوج یحیی گل محمدی بوده و پس از سرمربیگری در ذوب آهن نیز بار دیگر در تراکتورسازی همکار این مربی شد، در این مورد توضیح داد: من اینجا جا دارد از آقای گل محمدی تشکر کنم که فضای زیادی به من دادند. همکاری موفقت آمیزی با هم داشتیم و جا دارد از این رفتار و منش تشکر کنم که این فضا را داد تا در کنارش رشد کنم؛ من هم البته با تمام وجود کار کردم. فکر می کنم زوج رویایی بودیم ولی به هر حال فوتبال همین است ولی خدا را شکر می کنم که با بازگشتم به تراکتورسازی ثابت کردم که همچنان دوست هستیم. شاید خیلی ها این کار را نمی کردند ولی من نشان دادم که رفاقت بین ما وجود دارد.

سرمربی مس کرمان در مورد کیفیت بازی های لیگ یک و فشردگی مسابقات اضافه کرد: واقعیت قضیه این است که بازی های لیگ یک بسیار سخت است و به خصوص در بالای جدول چند تیم رقابت سختی دارند. ما باید خیلی خوب خودمان را آماده کنیم. به نظرم هر مربی از لیگ برتر به لیگ یک بیاید و این مسابقات را دست کم بگیرد، تنبیه می شود و من سعی می کنم به بهترین شکل تیمم را آماده مسابقات کنم.


یکشنبه 13 خرداد ماه 1397 ساعت 11:41
لطفا در تیم مس کرمان شعار بومی گرایی رو کنار بگذارید ما تیم مس آسیایی رو میخواهیم اصلا هم برامون مهم نیست کی میاد بازی میکنه مثلا اینقد بازیکن بومی اومدن در تیم مس و به قیمت نتایج ضعیف مس رشد کردن چه گلی به استان ما زدند؟ با ادعای پیشرفت پشت پا زدند به تیم مس و تیم مس در دسته یک دست و پا زد تا مثلا این بازیکن رشد کنه فقط تیم قدرتمند میخواهیم
یکشنبه 13 خرداد ماه 1397 ساعت 11:55
همون سرمربی خارجکی فصل پیش ک خوب نتیجه می گرفت
یکشنبه 13 خرداد ماه 1397 ساعت 12:06
شما دست کم نگیر.....عمل کردن بهتر از شعار دادن است
سه‌شنبه 15 خرداد ماه 1397 ساعت 12:48
در کارنامه آقای حسینی نقاط مثبت زیادی دیده میشه البته در کنار نکات منفی به هرحال امیدواریم ایشون هوشیار عمل کنه و بتونه تیم رو به لیگ برتر برسونه
جمعه 18 خرداد ماه 1397 ساعت 18:05
بدبودبزروود
یکشنبه 20 خرداد ماه 1397 ساعت 08:32
کمک مربی فقط بومی پر افتخار و کسی که فوتبال رو درک کنه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو