شماره‌ی خبر : ‌1278 | تعداد بازدید : 1021
دوشنبه 17 آبان ماه 1395 ساعت 10:39

مس و آلومینیوم نبرد همسایه‌های جدولی در اراک

با توجه به اینکه دو تیم در رده‌های نهم و دهم جدول رقابت‌های لیگ یک قرار دارند و شانه به شانه‌ی یکدیگر در میانه‌ی جدول حرکت می‌کنند، نتیجه‌ی این بازی تاثیر زیادی در جایگاه آن‌ها خواهد داشت و از این رو بازی دو تیم با حساسیت زیادی انجام خواهد شد.

مس و آلومینیوم نبرد همسایه‌های جدولی در اراک

تیم‌های فوتبال مس کرمان و آلومینیوم اراک که در هفته‌ی گذشته درگیر رقابت‌های جام حذفی بودند، عصر فردا بازی خود را در برابر هم در لیگ دسته اول کشور برگزار خواهند کرد.

این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هفته‌ی گذشته با بازی های خود در جام حذفی و برابر تیم‌های لیگ برتری، موجب احترام فوتبال کشور به تیم های لیگ یکی شدند.

تیم مس یک بازی عالی را برابر استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار کرد و تیم آلومینیوم نیز موفق شد پیکان را از گردونه‌ی بازی‌ها حذف کند تا هر دو تیم با روحیه‌ی خوب برابر یکدیگر قرار بگیرند.

تیم آلومینیوم که میزبان این بازی است با 7 گل خورده فعلا بهترین خط دفاع لیگ یک را به طور مشترک در اختیار دارد و قطعا در این بازی خانگی خود نیز به فکر کسب امتیاز است.

اما از سوی مقابل منصور ابراهیم‌زاده که در اراک به تیم خود ملحق خواهد شد در تیم مس، تدابیر ویژه‌ای برای کسب امتیاز از این بازی خواهد داشت.

مس که البته در طول هفته‌ی گذشته و بعد از بازی سنگین برابر استقلال در تهران، مصدومان زیادی داشت با این لیست 18 نفره راهی این بازی شد:

رضا حیدری، رامین شکیبا، حامد محمودی، علی خلیلی، علی ابراهیمی، امیر حسین عسگری، رضا ستاری، بهنام داداش‌وند، محمد امینی، احمد زنده‌روح، میلاد محمدی، میلاد پورصفشکن، سجاد اژدر، علی قاسمی، مهدی تیکدری، مصطفی مظهری، حسین تهامی و احسان پورشیخعلی

با توجه به اینکه دو تیم در رده‌های نهم و دهم جدول رقابت‌های لیگ یک قرار دارند و شانه به شانه‌ی یکدیگر در میانه‌ی جدول حرکت می‌کنند، نتیجه‌ی این بازی تاثیر زیادی در جایگاه آن‌ها خواهد داشت و از این رو بازی دو تیم با حساسیت زیادی انجام خواهد شد.

در رابطه با پخش مستقیم این بازی هنوز خبر دقیقی مخابره نشده است اما از آنجا که شبکه‌ی استانی اراک(آفتاب) برخی از بازی‌های تیم آلومینیوم را در رقابت‌های لیگ یک این فصل به طور زنده روی آنتن برده است، این امید می‌رود که بازی این هفته‌ی مس نیز از این شبکه مستقیم پخش گردد.

بازی دو تیم ساعت 14 و 45 دقیقه عصر سه‌شنبه در ورزشگاه امام خمینی اراک و به قضاوت وحید صالحی برگزار می‌گردد.


دوشنبه 17 آبان ماه 1395 ساعت 13:24
ایشالا تیم خوب صنعت مس بازی رو میبره تیم هلند ایران مس بزرگ کرمان
منصور خان
0
1
دوشنبه 17 آبان ماه 1395 ساعت 14:08
خواهش میکنم جوان ها را بازی بدهید قطعا جواب میگیریم تیم عالیه
دوشنبه 17 آبان ماه 1395 ساعت 14:09
تمام بازیهای لیگ یک سخت می باشد آلومینیوم هم با حذف پیکان نشان داد که تیم سخت کوشی است حتی کسب تساوی دراراک نیز نتیجه خوبی است.حیف از امتیازاتی که در ابتدا لیگ در مقابل تیم های چون فجر واستقلال اهواز در کرمان از دست رفت تیم مس برای صعود به بالای جدول دیگر حق دادن امتیاز در ورزشگاه خانگی خود را ندارد تا همچنان امیدوار به صعود به لیگ برتر را داشته باشد.
دوشنبه 17 آبان ماه 1395 ساعت 14:23
چرا این همه غایب داریم ؟ اسماعیل بیگی , حسینخانی, ایوبی ,زینال خیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تیم مس در این بازی متاسفانه مصدومان زیادی دارد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز