شماره‌ی خبر : ‌1239 | تعداد بازدید : 1187
چهارشنبه 5 آبان ماه 1395 ساعت 11:45

سرمربی تیم مس: با توانی مضاعف به مصاف استقلال می‌رویم

جام حذفی جام شگفتی هاست تا به امروز نیز تیم های اول و دوم لیگ گذشته از آن حذف شدند. بازی کردن در آزادی برای بازیکنان ما انگیزه دو چندانی ایجاد می کند و مطمئنا بازیکنان ما با توانی مضاعف در این دیدار حاضر خواهند شد.

سرمربی تیم مس: با توانی مضاعف به مصاف استقلال می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پیرامون آخرین وضعیت این تیم و همچنین بازی برابر استقلال در تهران و در چارچوب رقابت‌های جام حذفی صحبت کرد.

منصور ابراهیم زاده: درباره روند رو به رشد این تیم در لیگ دسته اول گفت: «در سه بازی آخر موفق به کسب 7 امتیاز شدیم که نشان می دهد شرایط خوبی پیدا کردیم و در مسیر قابل قبولی هستیم. روز به روز بهتر از گذشته می شویم و امیدوارم با همت بازیکنان به رتبه های بالای جدول برسیم.»

سرمربی مس کرمان درباره دیدار با استقلال تهران در جام حذفی تصریح کرد: «جام حذفی جام شگفتی هاست تا به امروز نیز تیم های اول و دوم لیگ گذشته از آن حذف شدند. بازی کردن در آزادی برای بازیکنان ما انگیزه دو چندانی ایجاد می کند و مطمئنا بازیکنان ما با توانی مضاعف در این دیدار حاضر خواهند شد.»

وی ادامه داد: «استقلال در هفته های گذشته نتایج خوبی گرفته است و در فصل گذشته نیز تا دیدار پایانی این مسابقات صعود کرد که نشان می دهد این جام برای آنها اهمیت زیادی دارد؛ اما بازیکنان ما نیز بسیار با انگیزه هستند. بازیکنان مس برای تاثیر گذاری در این دیدار حاضر خواهند شد و مطمئنا امیدواریم تا با ارائه یک نمایش قابل قبول، ورزشگاه آزادی را ترک کنیم.»

ابراهیم زاده درباره شانس این تیم برای صعود به لیگ برتر گفت: «استراتژی مجموعه فصل در ابتدای فصل، جوانگرایی و کاهش هزینه ها و بعد از آن صعود است. اگر تیم منسجمی داشته باشیم، با همت عالی مدیران می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم؛ اما این موضوع نیازمند همراهی مدیرانی استانی و حمایت هواداران است. چند تیم در دسته اول هزینه های لیگ برتری انجام دادند که نگرش آنها را نشان می دهد؛ اما در نهایت تنها دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند. در ابتدا هدف ما حضور در رتبه های بالای جدول است؛ سپس به مسائل دیگر فکر می کنیم.»


چهارشنبه 5 آبان ماه 1395 ساعت 15:23
با درایت منصور خان و بازیکنای خوبی که داریم اگر نود دقیقه با حواس جمع بازی کنیم و همه انرژی رو معطوف به بازی کنیم حذف استقلال با همه بزرگانش دور از دسترس نیست , تیم استقلال نسبت به ما استرس بیشتری داره و ضمنا هنوز این تیم جا نیفتاده
چهارشنبه 5 آبان ماه 1395 ساعت 15:23
با درایت منصور خان و بازیکنای خوبی که داریم اگر نود دقیقه با حواس جمع بازی کنیم و همه انرژی رو معطوف به بازی کنیم حذف استقلال با همه بزرگانش دور از دسترس نیست , تیم استقلال نسبت به ما استرس بیشتری داره و ضمنا هنوز این تیم جا نیفتاده
چهارشنبه 5 آبان ماه 1395 ساعت 19:54
در بازی فولاد یزد گذینه شماره 8 عالی بود علی رضا قاسمی
فرهاد هوادار
0
3
چهارشنبه 5 آبان ماه 1395 ساعت 21:44
علی رضا قاسمی
چهارشنبه 5 آبان ماه 1395 ساعت 22:01
گزینه شماره 8 علی رضا قاسمی
پنج‌شنبه 6 آبان ماه 1395 ساعت 13:56
گزینه شماره هشت علیرضا قاسمی
پنج‌شنبه 6 آبان ماه 1395 ساعت 18:33
گزینه شماره8
پنج‌شنبه 6 آبان ماه 1395 ساعت 18:49
کزینه شماره 8
پنج‌شنبه 6 آبان ماه 1395 ساعت 22:09
مس از همه لحاظ یک باشگاه حرفه ای است، الانم بازیکنای خوبی داره، فقط کادر فنی باید احتیاط و ترس بگذاره کنار، تیم راحت صعود میکنه لیگ برتر،فقط نیم فصل دو سه بازیکن خوب جذب شود،،آقای ابراهیم زاده لطفا کمی اقتدار بیشتر داشته باشید و بازیکنان مسن که از لحاظ فنی داغونن و فضای تیم هم متشنج میکنند به هردلیلی بگذار کنار،نترس،به اندازه کافی آقایون این چندسال پول جمع کردند و به تیم ضربه زدند
جمعه 7 آبان ماه 1395 ساعت 02:40
به امید خدا مس استقلال رو خواهدبرد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا