شماره‌ی خبر : ‌1226 | تعداد بازدید : 994
یکشنبه 2 آبان ماه 1395 ساعت 09:32

آماده باش مسی‌ها برای هتتریک در خانه و جهش در جدول

تیم مس کرمان که در دو بازی خانگی قبلی خود دو پیروزی برابر تیم‌های مس رفسنجان و پارس جنوبی کسب کرده است، امیدوار است سومین پیروزی پیاپی خانگی خود در این فصل را کسب کند تا با هتتریک در این زمینه بتواند در این فصل سرانجام رتبه‌ی خود را تک رقمی کند.

آماده باش مسی‌ها برای هتتریک در خانه و جهش در جدول

تیم فوتبال مس کرمان عصر امروز و از ساعت 15 در ورزشگاه باهنر کرمان و در چارچوب هفته‌ی یازدهم رقابت‌های لیگ یک میزبان تیم فولاد یزد می‌باشد.

دو تیم فصل قبل دو بار برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که در بازی رفت حاصل کار دو تیم تساوی بدون گل در یزد بود و در بازی برگشت تیم مس با وجود اینکه با یک گل از حریف خود عقب بود، در نهایت با گل‌های سعید دقیقی و فرزاد حسین‌خانی رقیب یزدی خود را با نتیجه‌ی دو بر یک شکست داد.

تیم مس کرمان که در دو بازی خانگی قبلی خود دو پیروزی برابر تیم‌های مس رفسنجان و پارس جنوبی کسب کرده است، امیدوار است سومین پیروزی پیاپی خانگی خود در این فصل را کسب کند تا با هتتریک در این زمینه بتواند در این فصل سرانجام رتبه‌ی خود را تک رقمی کند و در جدول بازهم جهش داشته باشد.

بازیکنان مس برای این مهم تمرینات منظمی در طول هفته‌ی گذشته داشته‌اند و از شب گذشته با این 18 بازیکن اردوی خود را برای بازی با فولاد در محل هتل جهانگردی کرمان آغاز کردند:1- رضا حیدری 2- رامین شکیبا 3- زینال‌خیری 4- فرزاد حسین خانی 5- احمد زنده‌روح 6-مجید ایوبی 7- علی ابراهیمی 8-میلاد محمدی 9-فرشید علیزاده 10-امیر حسین عسگری 11-علیرضا قاسمی 12-محسن دلیر 13-میلاد پورصفشکن 14-مهدی تیکدری 15-بهنام داداش‌وند 16-وحید اسماعیل‌بیگی 17-مهدی دغاغله 18-سجاد اژدر

تماشای این بازی برای هواداران مس رایگان خواهد بود و علاقه‌مندان به تماشای این بازی بدون خرید بلیط می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

همچنین صدا و سیمای کرمان همانند بازی های قبل مس در کرمان، برنامه‌ای برای پخش مستقیم این بازی نخواهد داشت و این بازی به طور زنده روی آنتن نخواهد رفت.

اما همانند بازی‌های قبل علاقه‌مندان به دنبال کردن نتیجه‌ی لحظه به لحظه‌ی این بازی می‌توانند علاوه بر قسمت گزارش زنده‌ی سایت باشگاه مس، در کانال تلگرامی باشگاه به آدرس mesfc@ نه تنها از نتیجه‌ی بازی مطلع شوند که اتفاقات و جریان این بازی را نیز به صورت لحظه به لحظه دنبال کنند.


یکشنبه 2 آبان ماه 1395 ساعت 10:37
با این بازیکنای خوب و کادر توانا منتظر یه برد پرگل هستیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا