شماره‌ی خبر : ‌1222 | تعداد بازدید : 3526
شنبه 1 آبان ماه 1395 ساعت 10:36

مهدی نامجو مربی تیم مس: لازمه موفقیت همدلی است

باید همه مردم و مسئولین کرمان همدل و هم قسم از تیم حمایت کنند تا با صعود به لیگ برتر و حضور تماشاچیان فهیم کرمانی در ورزشگاه باعث شادی و نشاط در جامعه شویم.

مهدی نامجو مربی تیم مس: لازمه موفقیت همدلی است

مربی تیم فوتبال مس کرمان همدلی را اصلی‌ترین لازمه‌ی موفقیت تیم مس در کرمان می‌داند و در گفتگوی مفصلی که با نشریه‌ی پیام ما انجام داده است بر این موضوع تاکید می‌کند.

مهدی نامجو بازیکن و کاپیتان سابق تیم فوتبال مس کرمان یکی از ارزنده ترین مربیان فوتبال کرمان می باشد که در عین جوانی تجربیات فوق العاده زیادی را با خود به یدک می کشد و در آینده ای نزدیک به طور حتم این مربی را روی نیمکت یکی از تیم های لیگ برتری خواهیم دید. برای آشنایی بیشتر با وی گفت و گویی داشتیم که در ادامه می آید:

شروع فوتبال

از 10 سالگی فوتبال را از باغین شروع و در سال 63 با تیم شهرداری کرمان با مربیگری زنده یاد منصور نظریه فوتبال حرفه ای را شروع کردم و در سال 64 به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شدم که متاسفانه نتوانستم در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرم.

تیم شهرداری در سه مرحله شانس حضور در لیگ یک ایران را داشت ولی متاسفانه در مرحله آخر با بدشانسی از صعود باز ماند. در آن زمان سرمربیان بزرگی همچون زنده یاد ناصر حجازی، زنده یاد جهانگیر جهانشاهی، زنده یاد مهدی محمدی، ناصر ابراهیمی ،زنده یاد منصور نظریه و محمد جلال کمالی هدایت تیم شهرداری را بر عهده داشتند.

در سال 75 تیم شهرداری به صنعت مس کرمان تغییر نام داد و بهمن صالح نیا، بیژن ذوافقارنسب، جلال طالبی، جلال چراغپور و محمود یاوری سرمربی این تیم شدند و در سال 84 تیم با سرمربی گری نادر دست نشان به لیگ برتر صعود کرد. در سال 82 در تیم پاس تهران با مربیگری زنده یاد همایون شاهرخی یک فصل بازی کردم و قهرمان لیگ ایران شدیم و سرانجام به علت آسیب دیدگی در سال 84 بعد ازیک فصل بازی برای تیم فوتبال صنعت مس سرچشمه با مربیگری علی هادوی از فوتبال خداحافظی و به دنیای مربیگری وارد شدم.

پست بازی

ابتدا به عنوان مهاجم بازی می کردم حتی عنوان آقای گلی جوانان استان را با 24 گل زده به دست آوردم ولی بعدها به علت پرش های بلندم و با نظر زنده یاد منصور نظریه مربی وقت تیم به عنوان دفاع وسط تغییر پست دادم و در این پست توانستم بسیار موفق بازی کنم و به عنوان دفاع وسط بیش از 10 گل هم برای تیمم به ثمر رساندم.

مربیگری

در سال 85 بعد از شرکت و دریافت مدرک مربیگری B آسیا به عنوان سرمربی تیم نوجوانان صنعت مس کرمان معرفی شدم، سال 86 سرمربی تیم نونهالان صنعت مس کرمان بودم که توانستیم قهرمان کشور شویم و در سال 87 هم به عنوان سرمربی امید صنعت مس کرمان در مسابقات کشور تا نیمه نهایی صعود کردیم، در فصل 89-90 با درجه A آسیا در سمت کمک مربی تیم بزرگسالان صنعت مس در لیگ برتر و در کنار صمد مرفاوی بودم و در حال حاضر در خدمت تیم بزرگسالان صنعت مس کرمان با سرمربی گری منصور ابراهیم زاده هستم.

به جز من آقایان میرزایی و خدمتی دو مربی جوان و آینده دار کرمانی و آقایان مجید باجلان و رضا امینی زاده در کادر فنی تیم فوتبال صنعت مس کرمان حضور دارند و تمام سعی مان را می کنیم تا الگوهای تمرینی را از سرمربی تیم یاد بگیریم.

مبلغ قرارداد

اولین دریافتی من در تیم شهرداری در سال 69 مبلغ 700 تومان ماهیانه بود و آخرین دریافتی در تیم صنعت مس سرچشمه در سال 84 مبلغ 15 میلیون تومان بود.

در حال حاضر مبلغ قرارداد هم برای من ارزشی ندارد زیرا قصد دارم با کسب تجربه به عنوان سرمربی تیم لیگ برتری انتخاب شوم و بعد به فکر قرارداد باشم.

صنعت مس

تیم فوتبال صنعت مس کرمان در حال حاضر از سرمربی بزرگ و بادانشی بهره می برد، منصور ابراهیم زاده با تجربه نایب قهرمانی آسیا با تیم ذوب آهن اصفهان می تواند تیم مس را به لیگ برتر برساند ولی باید همه مردم و مسئولین کرمان همدل و هم قسم از تیم حمایت کنند تا با صعود به لیگ برتر و حضور تماشاچیان فهیم کرمانی در ورزشگاه باعث شادی و نشاط در جامعه شویم.

باشگاه محراب

در سال 85 برای انتقال تجربیاتم به جوانان کرمان، باشگاه ورزشی محراب (به نام پسرم) را افتتاح کردم و در ابتدا با 32 رشته (آقایان و بانوان) همچون فوتبال، بسکتبال، تیراندازی به اهداف پروازی و … شروع کردیم و حتی توانستیم اولین مدرسه فوتبال بانوان استان کرمان را افتتاح کنیم.

در حال حاضر هم در تلاشم تا سال آینده تیم های فوتبال نونهالان و نوجوانان محراب را در مسابقات شرکت بدهم تا جوانان آینده دار کرمانی را در سطح کشور معرفی و مطرح کنیم.

از دوستانم آقایان سعید سلاجقه، صبا نیک نفس و امیر جعفری که مرا در بهبود کیفیت فنی باشگاه همراهی می کنند، تشکر و قدردانی کنم.

و حرف پایانی …

امیدوارم بتوانم با کسب تجربه و شرکت در کلاس های مربی گری به سطح اول فوتبال ایران برسم و باعث افتخار شهرم باشم و با توسعه باشگاه محراب بتوانم مکانی امن برای نوجوانان و جوانان آینده دار کرمان مهیا کنم.

کوتاه با نامجو
بهترین مربی ایرانی: مرحوم ناصر حجازی
بهترین مربی کرمانی: زنده یاد منصور نظریه
بهترین بازیکن ایرانی: اشکان دژاگه
بهترین بازیکن کرمانی: خاندان، کرامت، شهیدی وکهندل
الگوی ورزشی: پائولو مالدینی
الگوی مربیگری: فرگوسن – گواردیولا


شنبه 1 آبان ماه 1395 ساعت 14:11
آقای نامجو از افتخارات فوتبال کرمان هستن ایشالا که تیم مس با کادر فنی با دانشی که داره نتایج بهتری کسب کنه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا