شماره‌ی خبر : ‌1214 | تعداد بازدید : 1556
سه‌شنبه 27 مهر ماه 1395 ساعت 12:24

صحبت‌های عجیب و غریب سرمربی خیبر/ شب بخیر آقای حقدوست!

داوود حقدوست جوان بهتر است بداند که در آغاز کار مربیگری‌اش برای شناخته شدن بیشتر خود نیاز نیست که حتما با بی‌اخلاقی و حمله به دیگران خود را مطرح کند بلکه آیتم‌های بهتری وجود دارد که قطعا حقدوست را بیشتر به اهدافش خواهد رساند.

صحبت‌های عجیب و غریب سرمربی خیبر/ شب بخیر آقای حقدوست!

داوود حقدوست سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌اباد ظاهرا علاقه‌مند است که در کسوت مربیگری هم همانند زمان بازیکنی خود، با جنجال و بی‌اخلاقی بیشتر در یادها بماند!

او روز گذشته صحبت‌های عجیب و غریبی در رابطه با بازی تیم خود و مس کرمان بیان نموده است که تعجب مخاطبان حرف‌هایش را موجب می‌شود...

حقدوست که ظاهرا خبر ندارد این بازی به طور زنده از تلویزیون پخش شده است و خیلی‌ها بازی خیبر و مس را از این طریق مشاهده کرده‌اند، چنان تیم خود را برتر این بازی معرفی کرد و چنان مس را تحت فشار تیم خود دانست که همه این تصور برایشان ایجاد می‌شود که تیم آقای حقدوست حداقل سه توپ را به تیر دروازه زده است و دو پنالتی را هم از دست داده است و مس هم از محوطه‌ی شش قدم خود خارج نشده است...!!

این در حالی است که به اذعان حتی گزارشگر تلویزیونی بازی دو تیم و خبرنگارانی که این بازی را پوشش داده بودند، هرچند بازی دو تیم آرام‌تر از حد استاندارد خود بوده است اما حملات تیم مس به خصوص تا قبل از دقیقه 75 بسیار خطرناک‌تر از تیم میزبان بود.

سرمربی خیبر در حالی تیم خود را برتر مطلق این بازی عنوان کرد که از همان ابتدای بازی مشخص بود که تیم خیبر با وجود اینکه در این بازی در زمین خودی و برابر تماشاگرانش بازی می‌کند، با یک سیستم کاملا دفاعی و بسته وارد زمین شده است به نحوی که دروازه‌بان مس در نیمه‌ی اول حتی یک‌بار هم مجبور به واکنش نشد!! از همین رو به نظر می‌رسد حقدوست با وجود نشستن روی نیمکت خیبر در این بازی احتمالا بازی دیگری را تماشا می‌کرده است!

این مربی در جای دیگرش به طعنه مس را تیم میلیاردی معرفی کرده است که باید به او متذکر شد امروزه بحث میلیاردی برای یک تیم فوتبال در جریان رقابت‌های لیگ یک موضوع کاملا معمولی است و حتی همین تیم خیبر نیز با وجود همه نداری‌هایش تا پایان فصل پیش رو چند میلیارد هزینه خواهد کرد.

ضمن اینکه همانطور که بارها اعلام شد باشگاه مس در این فصل هزینه کردی بسیار کمتر از تیم‌های دیگر لیگ یک داشته است و جزو تیم‌های پرهزینه‌ی لیگ اصلا محسوب نمی‌شود که بتوان از طریق آن برای مس خرده‌ای گرفت.

حقدوست در بخش دیگری از حرف‌های خود به سرمربی تیم مس حمله کرده است و بابت اظهارت ابراهیم‌زاده به داوری به او تاخته است... این در حالی است که صحبت‌های ابراهیم‌زاده در پایان این بازی نسبت به داوری دقیقا حرف‌هایی است که او در پایان همه‌ی بازی‌هایش تکرار کرده است و در این بازی موضوع جدیدی نگفته است که حقدوست را برآشفته کرده است.

سرمربی تیم مس در پایان هر بازی بر این موضوع تاکید می‌کند که نه او و نه همکاران او در تیم حریف نباید در رابطه با داوری اظهار نظر صریح کنند بلکه این موضوع باید در برنامه‌های تلویزیونی و کارشناسی مورد بحث قرار بگیرد.

ابراهیم‌زاده در پایان این بازی نیز این موضوع را تکرار کرد که با حملات کلامی شدید حقدوست مواجه شده است که مشخص نیست چرا سرمربی خیبر این سخنان را به خود گرفته است!!

بهرشکل داوود حقدوست جوان بهتر است بداند که در آغاز کار مربیگری‌اش برای شناخته شدن بیشتر خود نیاز نیست که حتما با بی‌اخلاقی و حمله به دیگران خود را مطرح کند بلکه آیتم‌های بهتری وجود دارد که قطعا حقدوست را بیشتر به اهدافش خواهد رساند.


مس بزرگ کرمان
1
10
چهارشنبه 28 مهر ماه 1395 ساعت 12:32
خوبه بازی پخش شد ایشون حالشون خوب بوده؟؟ البته حق داشته از شادی مساوی با مس اینجوری شده ؛ البته تقصیر مربیان ماست با تعویض اشتباه اینا جرات پیدا کردن
چهارشنبه 28 مهر ماه 1395 ساعت 12:34
آقای ابراهیم زاده واقعا دلیل تعویض چی بوده چی در دلیر شما میبینی اخه
محمد انارکی
1
8
چهارشنبه 28 مهر ماه 1395 ساعت 12:35
واقعا چقدر این آقا رو داره؛ بنده خدا اگه تعویض اشتباه مربی ما نبود الان یک امتیاز هم نداشتی کلا تو قوطی بودی
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا