شماره‌ی خبر : ‌1169 | تعداد بازدید : 4559
یکشنبه 11 مهر ماه 1395 ساعت 10:23

در دور چهارم بازی‌های جام حذفی/ استقلال و مس در آزادی بهم رسیدند

بر اساس جدول رقابت‌های جام حذفی، تیم‌های مس کرمان و استقلال تهران در دور چهارم به یکدیگر برخورد می‌کنند. مس کرمان که به دلیل عدم حضور تیم خیبر خرم‌اباد به این مرحله راه یافت و تیم استقلال تهران نیز که با برتری دو بر صفر برابر میزبان خود در انزلی جواز

در دور چهارم بازی‌های جام حذفی/ استقلال و مس در آزادی بهم رسیدند

با ثبت پیروزی تیم استقلال تهران برابر ملوان نوین انزلی در رقابت‌های جام حذفی کشور، حالا کرمانی‌ها می‌توانند خود را آماده‌ی دیدن یک بازی مهیج در این رقابت‌ها کنند... جایی که مس کرمان حریف استقلال تهران در این رقابت‌ها می‌شود.

بر اساس جدول رقابت‌های جام حذفی، تیم‌های مس کرمان و استقلال تهران در دور چهارم به یکدیگر برخورد می‌کنند. مس کرمان که به دلیل عدم حضور تیم خیبر خرم‌اباد به این مرحله راه یافت و تیم استقلال تهران نیز که با برتری دو بر صفر برابر میزبان خود در انزلی جواز حضور در این مرحله را کسب کرد.

با توجه به اینکه استقلال در دور قبل میهمان بوده است و مس کرمان نیز میزبانی بازی دور اول را داشته است، حالا با توجه به قانون این بازی‌ها، مس در دور چهارم جام حذفی، در ورزشگاه آزادی میهمان تیم استقلال تهران می‌باشد... مسابقه‌ای که می‌تواند کلی خاطره‌ی جالب از زمان حضور مس در لیگ برتر را برای هواداران این تیم تداعی کند.

این دو تیم علاوه بر اینکه در لیگ برتر بارها برابر یکدیگر به میدان رفتند و خاطره ثبت کردند، در طول همین بازی‌های جام حذفی نیز بارها با یکدیگر بازی کرده‌اند و شاید بد نباشد این را بدانیم که در سال‌های ابتدایی تاسیس تیم فوتبال مس کرمان، اولین بازی بزرگ مس، برابر همین استقلال در همین رقابت‌های جام حذفی رقم خورد.

در مسابقات جام حذفی سال 78 بود که تیم مس کرمان هنوز تجربه‌ی حضور در رقابت‌های لیگ برتر و بازی با بزرگان را نداشت که در جام‌حذفی با شکست تیم هما تهران رقیب استقلال تهران شد... در آن سال‌ها بازی‌ها به صورت رفت وبرگشت بود و در روزی که ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان خیلی بیشتر از جمعیتش آدم در خود می‌دید که نصف ورزشگاه را آبی و نصف دیگر را قرمز کرده بودند!! مس کرمان کم تجربه، در خانه با سه گل مغلوب استقلال تهران پرتجربه شد.

در بازی برگشت نیز که در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد، مس به حریف خود باخت تا فقط تجربه و خاطره‌ی آن بازی در ذهن هواداران فوتبال ثبت شود.

اما شاید آخرین خاطره‌ی خوش مسی‌ها در زمانی که رقابت‌های لیگ برتر را تجربه می‌کردند، برابر همین استقلال در رقابت‌های جام حذفی رقم خورد.

در آخرین سال حضور مس در رقابت‌های لیگ برتر، این تیم برعکس رقابت‌های این لیگ، در جام حذفی آن سال بسیار عالی نتیجه می‌گرفت و اوج هنرنمایی این تیم، شکست تیم استقلال در ورزشگاه آزادی و در مرحله‌ی نیمه‌نهایی بود.

در یک روز برفی، مس با دوگل ادینهو در ورزشگاه آزادی استقلال را شکست داد تا حذفی دردناک برای این تیم در جام حذفی آن سال رقم بزند.

هرچند مس به عنوان یک تیم لیگ یکی این بار برابر استقلال در تهران به مصاف این تیم خواهد رفت اما بهرشکل تیمی که یک‌بار حضور در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی و یک‌بار نیز حضور در فینال بازی‌های حذفی را در کارنامه دارد، خیلی علاقه‌مند به ثبت یک شگفتی‌سازی دیگر در برابر این حریف می‌باشد... رقابتی که بیش از هرچیزی می‌تواند شخصیت  مس در فوتبال ایران را مجددا به شدت افزایش دهد.

این بازی به احتمال فراوان در آبان ماه برگزار خواهد شد و هواداران کرمانی منتظر اعلام دور بعدی بازی های حذفی و بازی با استقلال هستند. از آنجا که سرمربی مس پیش از این به حضور قوی در بازی های حذفی تاکید کرده بود، مس با یک تیم کامل و آماده رهسپار این بازی خواهد شد.


سه‌شنبه 27 مهر ماه 1395 ساعت 14:05
سلام
حسین مرادی
1
2
سه‌شنبه 27 مهر ماه 1395 ساعت 14:06
استقلال قهرمان
جمعه 7 آبان ماه 1395 ساعت 00:00
استقلال قهرمانه
قاصدبهاری
1
0
دوشنبه 10 آبان ماه 1395 ساعت 10:39
استقلال از کیروش ضربه میخورد بازی ندادن امید و ووریا و عدم انتخاب بازیکن از استقلال و در عوض دعوت 7 بازیکن از تیم قرمز و بازی دادن همه آنها باعث ایجاد شور در این تیم و یاس تیم استقلال شده و چه بسا بازیکنان خوبش هم تا پایان نیم فصل به خارج کوچ کنند.
دوشنبه 10 آبان ماه 1395 ساعت 15:43
2-0
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز