شماره‌ی خبر : ‌1163 | تعداد بازدید : 1173
پنج‌شنبه 8 مهر ماه 1395 ساعت 11:10

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان پارالمپیک کرمانی

آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کرمانی حاضر در رقابت های پارالمپیکی ریو طی مراسم باشکوهی برگزار شد.

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان پارالمپیک کرمانی

آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کرمانی حاضر در رقابت های پارالمپیکی ریو طی مراسم باشکوهی برگزار شد.

به گزارش ایرنا این آیین شامگاه چهارشنبه با حضور استاندار کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیر عامل باشگاه مس کرمان،  فرماندار کرمان، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، مدیرکل بهزیستی استان، مدیران ورزشی، ورزشکاران و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در عمارت باغ تاریخی فتح آباد برگزار شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در این آیین گفت: افتخارات بدست آمده توسط ورزشکاران کرمانی در پارالمپیک، چون پرچمداری همزمان کاروان المپیک و پارالمپیک که برای اولین بار در ورزش استان کرمان رقم خورد و 25 درصد از مدال های کسب شده کاروان ورزش ایران در نوع خود کم نظیر و از سوی جامعه ورزش استان و حتی کشور قابل ستایش است.

دیبا کلانتری افزود: باور دارم به هیچ طریقی نمی توان تلاش ها و سختی هایی را که توسط ورزشکاران دیار کریمان در میادین ورزشی بین المللی و اردوهای آمادگی دیدند را جبران کنیم.
وی گفت: از اقدام و هدایای استاندار کرمان و همچنین حمایت های بی دریغ ایشان در جهت ترغیب، دلگرمی و انگیزه در مراسم بدرقه، استقبال و تجلیل از این قشر و همچنین سایر مسئولان تشکر می کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز اظهار کرد: ورزشکارانی که مایه عزت و افتخار همه جامعه و استان کرمان هستند، همواره از حمایت و همراهی استاندار معزز و امام جمعه کرمان بهره مند بودند و این شادباش زمانی می تواند ماندگار باشد که با استعدادها و توانمندی هایی که توانخواهان دارند، روند موفقیت ها مستمر باشد.

عباس صادق زاده بیان کرد: توانمندی ها را در قالب برنامه ریزی، آکادمی و کانون هایی که بتواند از ظرفیت های بی نظیر معلولان استفاده داشته باشد را برنامه ریزی کنیم.

وی گفت: حمایت های بی نظیر و قدرشناسی را استمرار دهیم و در کنار آن از ظرفیت ها استفاده کنیم و بتوانیم با حضور و برنامه ریزی و بها دادن به معلولان دغدغه های آنان را کاهش و موفقیت ها را در مراحل بعد ادامه دهیم.

ورزشکاران پارالمپیک نیز از مردم، استاندار و سایر مسئولان تشکر و اعلام کردند در صورت تداوم حمایت ها مدال های خوش رنگ تری کسب خواهند کرد.

زهرا نعمتی دارنده مدال طلای انفرادی و مدال نقره تیمی، پیمان نصیری دارنده مدال برنز رشته دو و میدانی، عشرت کردستانی پرچمدار ایران در مسابقات و کسب رتبه پنجم والیبال نشسته، سمیه عباسپور کسب مقام چهارم رشته تیراندازی، مریم ایرانمنش مربی والیبال نشسته بانوان تیم ملی ایران، بتول خلیل زاده فرسنگی بازیکن تیم والیبال نشسته و کسب رتبه پنجم مسابقات پارالمپیک، ایمان فرحبخش مربی تیم والیبال پنج نفره اعزامی از ایران و کسب مقام دوم مسابقات ریو، محمدرضا مهنی نسب با کسب مدال نقره در رشته فوتبال 5 نفره نابینایان، صادق رحیمی با کسب مدال نقره در رشته فوتبال 5 نفره نابینایان و سجاد مرادی قهرمان رشته دو نیمه استقامت آسیا ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک 2016 از استان کرمان هستند.

استان کرمان در این دوره از بازی های پارالمپیک بیشترین تعداد شرکت کننده و کسب بیشترین مدال را در کارنامه خود ثبت کرده است.

پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک 2016 ریو به طور رسمی از 18 تا 28 شهریور به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار شد.

در این آیین جوایز مدال آوران رقابت های پارالمپیک براساس نوع مدال از سوی استاندار کرمان به آنان اهدا شد.


محمد انارکی
0
0
پنج‌شنبه 8 مهر ماه 1395 ساعت 14:30
خدا پشت و پناهشان که باعث افتخار ما کرمانی ها هستند و مرسی از استاندار محبوب و باشگاه بزرگ مس و مسولین باشگاه که اینگونه حمایت میکنند و هوای کرمانی ها را دارند
جمعه 9 مهر ماه 1395 ساعت 09:40
خدا حفظتان کنه که هوای این ورزشکاران را دارید. خدا قوت
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا