شماره‌ی خبر : ‌1161 | تعداد بازدید : 1161
چهارشنبه 7 مهر ماه 1395 ساعت 10:06

عضو کمیته فنی باشگاه مس: کمیته فنی در تمام دنیا وظیفه‌ مشورتی دارد

در تمام دنیا نقش کمیته‌ی فنی نقشی مشورتی است و در هر باشگاهی که کمیته‌ی فنی به اجبار نظرات خود را به سرمربی یک تیم تحمیل کرده است چیزی جز حاشیه و درگیری در آن باشگاه باقی نمانده است.

عضو کمیته فنی باشگاه مس: کمیته فنی در تمام دنیا وظیفه‌ مشورتی دارد

عضو کمیته‌ی فنی باشگاه صنعت مس کرمان در رابطه با صحبت‌های مطرح شده پیرامون وظایف و کارایی این کمیته پاسخ داد.

ناصر کهندل از پیشکسوتان فوتبال کرمان و عضو کمیته‌ی فنی باشگاه صنعت مس کرمان پیرامون نقش این کمیته گفت: کمیته‌ی فنی باشگاه مس متشکل از افراد با تجربه و کاردان فوتبال کرمان است که به هدف کمک به کادر فنی باشگاه و مشورت با مدیر عامل این باشگاه شکل گرفته است.

وی افزود: در تمام دنیا نقش کمیته‌ی فنی نقشی مشورتی است و در هر باشگاهی که کمیته‌ی فنی به اجبار نظرات خود را به سرمربی یک تیم تحمیل کرده است چیزی جز حاشیه و درگیری در آن باشگاه باقی نمانده است.

کهندل با اشاره به تعاملات خوب این کمیته و سرمربی تیم فوتبال مس افزود: ما جلسات بسیار منظم و خوبی با آقای ابراهیم‌زاده داریم و نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف به ایشان اعلام می‌کنیم و در خیلی از موارد نیز به جمع‌بندی مثبتی می‌رسیم. ممکن است در برخی از موارد نیز اختلاف نظر وجود داشته باشد اما از آنجا که سرمربی یک تیم پاسخگوی نهایی به نتایج تیم می‌باشد بهرشکل تصمیمات ایشان در زمین اجرا می‌گردد.


چهارشنبه 7 مهر ماه 1395 ساعت 12:02
یه دونه ایی اقای کهندل. واقعا نشون دادی خیلی وفاداری شما به تیم مس . واقعا این فصل یکی از بهترین دوران های باشگاه هست. صمیمیت خاصی بین همه هواداران باشگاه پیشکسوتان مربی بازیکنان وجود داره انشالله مس به دوران خاص خودش ادامه میدهد و نتایج خوب را خواهد گرفت من مطمینم
چهارشنبه 7 مهر ماه 1395 ساعت 13:19
در تمام کشورهای صاحب فوتبال مدرن به سرمربی تیم اختیار تام داده می شودتا بدون دخالت افراد وبا فراغت بال در مورد ترکیب ونحوه اجرای سیستم بازی تیم تصمیم نهایی را اتخاذ نماید.ثبات دریک تیم از نظر کادر فنی ،مدیریت اجرایی وتشکیلاتی سه رکن اصلی موفقیت تیم می باشد.ایجاد زیرساخت قوی از نظر فنی،اجرایی واقتصادی از دیگر عوامل مهم در دستیابی به اهداف یک تیم باشگاهی است.هواداران نیز باید واقع بین وبه کادر فنی جدید فرصت تحقق اهداف بلندمدت را داده واز ایجاد حواشی پرهیز نمایند.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز