شماره‌ی خبر : ‌1157 | تعداد بازدید : 1029
سه‌شنبه 6 مهر ماه 1395 ساعت 11:59

ابراهیم‌زاده: از فرصت‌ها بهتر استفاده می‌کنیم تا آینده بهتری بسازیم

در روزی که دروازه‌بان ما اصلاً زمین نخورد دو گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم، می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. باید همه همدل و یکپارچه شویم و از فرصت‌هایی که بدست می‌آوریم استفاده کنیم تا آینده بهتری داشته باشیم.

ابراهیم‌زاده: از فرصت‌ها بهتر استفاده می‌کنیم تا آینده بهتری بسازیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان که تیم او این هفته بازی نخواهد داشت، در رابطه با مسائل اخیر تیم خود به صحبت پرداخت.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار مس کرمان و ملوان بندر انزلی که با شکست 2 بر یک مس به پایان رسید اظهار داشت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و در روزی که دروازه‌بان ما اصلاً زمین نخورد دو گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم، می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. باید همه همدل و یکپارچه شویم و از فرصت‌هایی که بدست می‌آوریم استفاده کنیم تا آینده بهتری داشته باشیم.

وی در مورد قطع همکاری یحیی گل محمدی با ذوب‌آهن عنوان کرد: با شناختی که من از باشگاه ذوب‌آهن و سعید آذری داشتم فکر می‌کردم تا آخرین لحظه از گل‌محمدی حمایت خواهند کرد، همانطور که در اوایل حضور او با وجود اینکه ذوب‌آهن نتایج خوبی بدست نمی‌آورد ولی حمایت کردند و در نهایت هم قهرمان جام حذفی شدند. چیزی که من شنیده‌ام این است که گل‌محمدی دیگر علاقه‌ای به حضور در این تیم نداشته و خواسته که از ذوب‌آهن جدا شود. در هر صورت من برای این تیم ریشه‌دار آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی مس کرمان درباره اینکه آیا تماسی از سمت باشگاه ذوب‌آهن با او گرفته شده است یا خیر، عنوان کرد: هیچ‌گونه تماس یا مذاکر‌های با مسولان باشگاه نداشته‌ام.


سه‌شنبه 6 مهر ماه 1395 ساعت 13:04
دروازه بان ببچاره به زمین و هوا هم که می خورد فرقی نمی کرد چون دفاعی پیش روش نداشت ولی هواداران هم به زمین خوردن هم به هوا ولی باز هم بلند شدن و هنوز هواداران.
سه‌شنبه 6 مهر ماه 1395 ساعت 18:47
منصورخان خلق این همه موقعیت واقعا ارزشمنده و نشون میده تیم مس چقدر قدرتمنده،ولی به موقعیت ها امتیاز نمیدهند،باید بچه ها بدون استرس بتونن این موقعیت ها را استفاده کنن،قطعا یک چهارم این موقعیت ها گل شده بودند ما الان صدر جدول بودیم،انشالله با کمی تمرکز این بدشانسی ها هم تموم میشه
چهارشنبه 7 مهر ماه 1395 ساعت 09:38
جالبه مس سرمربی داره که هر تیم لیگ برتری با سرمربیاشون به مشکل میخوره زوم میشه رو ایراهیم زاده با این اوصاف نمیدونم چه جور میشه روی تیم مس تمرکز کرد!!!
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) محمد  1395/07/07 ساعت 11:39
دقیقا و این نشون میده این مربی جقدر خوبه،باید فرصت داد و از سیاست های باشکگاه حمایت کرد ،قطعا این تیم که این فصل به قول برنامه غصر ورزش یکی ار بی حاشیه ترین تیم هاست و همه همدل هستند در ادامه بهترین میشه
چهارشنبه 7 مهر ماه 1395 ساعت 14:46
رضا جون. وقتی یه مربی در سطح اسیا داشته باشیم همینه همه می خوان این مربی را استخدام کنند . مربی با کارنامه موفق در سطح ایران و اسیا باید ه خاطر خواه زیاد داشته باشه. باید از وجود ایشون نهایت استفاده را کرد و فرصت داده بشه تا بتونه تفکراتشا بازیکنان در داخل زمین اجرا کنند. زمانی خواهد رسید که به وجود چنین مربی افتخار خواهیم کرد همانطور که مردم اصفهان و هواداران ذوب اهن و سپا هان می کنند. آینده متعلق به مس خواهد بود مطمئن باشید
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا