شماره‌ی خبر : ‌1142 | تعداد بازدید : 1288
جمعه 2 مهر ماه 1395 ساعت 17:47

ملوان انزلی 2-1 مس کرمان/ ثبت اولین شکست مس در این فصل

تیم فوتبال مس کرمان با شکست دو بر یک در انزلی و برابر تیم ملوان، اولین باخت این فصل خود را در هفته‌ی هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور ثبت کرد.

ملوان انزلی 2-1 مس کرمان/ ثبت اولین شکست مس در این فصل

تیم فوتبال مس کرمان با شکست دو بر یک در انزلی و برابر تیم ملوان، اولین باخت این فصل خود را در هفته‌ی هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور ثبت کرد.

منصور ابراهیم‌زاده در این بازی مشکل تیم خود را با ترکیب آرمان شهدادنژاد، امیر حسین عسگری، حامد محمودی، بهنام داداش‌وند، وحید اسماعیل‌بیگی، فرزاد حسین‌خانی، احمد زنده‌روح، فرشید علیزاده، میلاد پورصف شکن، مهدی تیکدری و مهدی دغاغله به میدان فرستاد.

تیم مس با این ترکیب خود نشان داد اصلا برای دفاع به انزلی نرفته است و از همین رو بازی دو تیم پایاپای نیز آغاز شد.

اولین خطر جدی این بازی نیز توسط احمد زنده‌روح در دقیقه 6 برای مس ثبت شد که البته در دقیقه 13 ملوانی‌ها توسط شاهین ثاقبی این موقعیت را با یک حمله‌ی جدی روی دروازه‌ی مس جبران کردند.

در حالی که بازی در میانه‌ی میدان بود و دو تیم برتری نسبت به یکدیگر نداشتند، در دقیقه‌ی 17 بازی و برروی اشتباه مسلم بازیکن مس، مهاجم تیم ملوان در محوطه‌ی تیم مس تک به تک شد تا شاهین ثاقبی خیلی راحت گل اول را برای میزبان به ثمر برساند.

بعد از این گل بازهم روند آرام بازی ادامه پیدا کرد و مس می توانست برروی ضربه‌ی آزاد زنده‌روح در دقیقه‌ی 40 به گل تساوی هم برسد که اینگونه نشد.

اما دقایق پایانی نیمه‌ی اول آبستن اتفاقات زیادی شد... در دقیقه‌ی 44 بازی و برروی یک ضربه‌ی آزاد بازیکنان ملوان صاحب موقعیت شدند و با ارسال یک توپ کاشته بازهم از تعلل مدافعان مس نهایت استفاده را بردند و حسین شنانی با یک ضربه‌ی راحت گل دوم تیم خود را به ثمر رساند.

بلافاصله بعد از این گل بازیکنان مس برروی دروازه‌ی حریف حمله‌ای را تدارک دیدند و در دومین دقیقه از اوقات تلف شده‌ی نیمه‌ی اول با شوت از راه دور علیزاده تیر دروازه‌ی ملوان به لرزه در آمد و توپ برگشتی را مهدی دغاغله به راحتی در دروازه‌ی ملوان جای داد تا اختلاف دو تیم در نیمه‌ی اول به حداقل برسد.

با وجود اینکه مس در نیمه‌ی دوم سه تعویض تهاجمی انجام داد و احسان پورشیخعلی را جانشین مهدی تیکدری کرد، محسن دلیر را در ادامه‌ی بازی به جای میلاد پورصف‌شکن به زمین فرستاد و در تعویض سوم محمد رضا زینال‌خیری را جانشین فرشید علیزاده کرد، اما حملات تیم مس در نیمه‌ی دوم برای رسیدن به گل تساوی کافی نبود.

بازی در نیمه‌ی دوم به آرامی و بدون حملات خطرناک از سوی دو تیم پیگیری شد و هرچند برروی دو،سه صحنه تیم مس این موقعیت را داشت که دروازه‌ی ملوان را باز کند، اما این موقعیت‌ها نیز با بی‌دقتی از دست رفت تا در نهایت مس این بازی را واگذار کند.

با کشیدن سوت پایان این بازی و ثبت نتیجه‌ی دو بر یک به سود ملوان، تیم فوتبال مس اولین شکست این فصل خود را در کارنامه ثبت کرد تا تمامی خط‌های تیره مقابل این تیم در جدول برچیده شود.

در این بازی حامد محمودی، فرزاد حسین‌خانی و مهدی دغاغله از تیم مس کرمان کارت زرد گرفتند.


جمعه 2 مهر ماه 1395 ساعت 20:45
باید بررسی بشه چرا وینگو در تمام تیمهای که میره موفقه به جز مس کرمان! مشخصه دستهایی در این تیم وجود داره که تایید کنندست!! انشاالله زودتر از تیم برود...
جمعه 2 مهر ماه 1395 ساعت 21:25
متاسفم.روز به روز وضع بدتر میشه
شنبه 3 مهر ماه 1395 ساعت 06:05
حیف است این تیم با این همه بازیکن خوب شکست می خورد خط دفاع قوی کنید هر روز داریم یا مساوی یا باخت از تیم گل گهر سطر جدول است مسولین.عزیز باشگاه فکری برای تیم بکنید درباریان دوم بزارید جای شهداد نژاد حمله قوی کنید حیف است امسال لیگ یک بمانیم بازیکن خوب بفرستید تو زمین
شنبه 3 مهر ماه 1395 ساعت 08:27
آقا این تیم مشکل داره. ببینید مشکل کجاست
شنبه 3 مهر ماه 1395 ساعت 08:27
آقا این تیم مشکل داره. ببینید مشکل کجاست
شنبه 3 مهر ماه 1395 ساعت 10:13
اصلا تو این بازی خوب نبودیم و ضعیف بازی کردیم اما این بازی فقط یه شکست بود و بس تیم ما خوبه و بهش امیدواریم ایشالا با حمایت هوادارا بازیهای بعدی رو پرقدرت میبریم
محمد انارکی
1
5
شنبه 3 مهر ماه 1395 ساعت 10:52
با یک برد نباید غرور بگیریم و با یه باخت نباید ناامید شیم،یادمون نره همین وینگو زمانی در پرسپولیس بود اولا 6تا 6تا میزد کلی پرچم تکون میداد آخرش چی شد؟!! پس باید صبر کنیم حمایت کنیم نقاط ضعف را پوشش بدهیم چون آخر فصل نتیجه مشخص میشه نه الان
شنبه 3 مهر ماه 1395 ساعت 13:13
تیم مس دروازه بان ندارد
یکشنبه 4 مهر ماه 1395 ساعت 22:03
وای به اقای عسگری چه اشتباه وحشتناکی کرد.واقعامتاسفم برای آقای امیرحسین عسگری.توروخدادربازی بعدی دفاع تیموعوض کنید.چراازبازیکن بومی شهرمون آقای خلیلی که سابقه بازی درتیم ملی نوجوانان وجوانان روداره استفاده نمیکنیدآقای ابراهیم زادهزاده.واقعاجایسوال داره.آقای ابراهیم زاده ومسیولان بایدجوابگوباشند
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا