شماره‌ی خبر : ‌1141 | تعداد بازدید : 1000
پنج‌شنبه 1 مهر ماه 1395 ساعت 19:05

مدیرعامل باشگاه مس کرمان: برد ملوان دور از دسترس نیست

با توجه به بردی که در بازی قبل مقابل تیم مس رفسنجان داشته‌ایم، بازیکنان روحیه بهتری دارند و برد ملوان دور از دسترس نیست.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان: برد ملوان دور از دسترس نیست

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: با توجه به بردی که در بازی قبل مقابل تیم مس رفسنجان داشته‌ایم، بازیکنان روحیه بهتری دارند و برد ملوان دور از دسترس نیست.

سیدامجد مسعودزاده  اظهار داشت: مس کرمان تیم جوانی را تشکیل داده است و بهترین‌های لیگ یک در این باشگاه و در تیم مس کرمان دور هم جمع شده‌اند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان بیان کرد: تیم مس از نظر مربی و فنی نیز جایگاه خوبی دارد و با این نیروی جوانی و تجربه مربیان خوبش روزبه‌روز بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به جوان بودن تیم می‌طلبید که بازیکنان تا هماهنگی بهتر مشکلاتی را در کارهای گروهی داشته باشند، اما در مس کرمان تیم از همان روزهای اول هماهنگ بود و به گفته کارشناسان، مس بهترین دوران خود را سپری می‌کند.

مسعودزاده ادامه داد: مس در خارج از خانه در مقابل تیم‌های معروف خوب ظاهر شده و با تساوی مقابل آنها نشان داده که ظرفیت شکست حریفان را در کرمان دارد اما با کم‌شانسی‌هایی روبه‌رو شده و در هفته گذشته به لطف خدا در مقابل مس رفسنجان این موفقیت را رقم زد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: قطعا برای برد به انزلی می‌رویم و با روحیه شادابی که بازیکنان از برد مقابل رفسنجان کسب کردند، شکست ملوان دور از دسترس نیست.

وی از هواداران و همه کسانی که در موفقیت مس نقش دارند، تشکر کرد و افزود: از همه فوتبال دوستان می‌خواهیم تا ما را در بازی‌های خانگی با حضور در ورزشگاه حمایت کنند.


پنج‌شنبه 1 مهر ماه 1395 ساعت 20:26
اصلاً هم در روزهای اول هماهنگ نبودند شکاف بزرگ در خط دفاعی مس وجود داشت که هنوز هم قابل باز شدن است اگر اهل فن باشید این رو درک می کنید ولی تیم مس می تواند دوران خوبی را به دست آورد.کم شانسی یا شانس آوردن از نظر فنی جواب دارد ولی اینکه حریفان برتر از خودش نداشته باشد و با سعی و تلاش می تواند به نتیجه برسد و پیروز و برنده میدان باشد درست است.چون اگر به دید حرفه ای و پیشرفت مثبت تیم مس نگاه کنیم حریفان مس در مسیر این گام های بلند مس به امید خدا از تیم مس عقب خواهند افتاد.به هر حال بهتر است به خاطر روحیه دادن های خیالی خودمان واقعیت ها را مدفون نکنیم و انصافمان را از دست ندهیم چون انصافاً تیم مس در روزهای اول ضعفها و ناهماهنگی های بسیاری داشت.مبارزانی بوده اند که با این که یک پایشان مصدوم بود و حریف از ضعفشان خبر داشت با روحیه و هوشیاری و تفکری که داشتند حریفشان را شکست می دادند. حال ما چرا باید نقاط ضعفی که قبلاً داشتیم را کتمان کنیم؟ ما هواداران از تیم مس طرفداری می کنیم و یک دلیل بزرگ هم در حال حاضر داریم و آن پیشرفت مثبت و سریع و گام های بلند مس به حول قوه الهی است.
جمعه 2 مهر ماه 1395 ساعت 22:25
اگر بخواهید با این دید به تیم مس یا هر تیمی دیگری نگاه کنید که از اول هماهنگی و ظرفیت برد حریفان را دارد هیچ وقت برنده نخواهید شد و به پیروزی نخواهید رسید چون ظرفیت و هماهنگی را باید ایجاد کرد و برایش زحمت کشید و برای هر لحظه اش برنامه داشت نه اینکه منتظر ماند که خود به خود فواره کند و به جوش و خروش آید و همان داستان قبلی آتشفشانی از گل راه بیندازد.این کارشناسانی که می گویند مس بهترین دوران خود را سپری می کند منظورشان برای باخت است یا برنده شدن؟ یا منظورشان این است که بیشتر از این لیاقت ندارد و الان در اوج است و بیشتر از این نباید ازش انتظار داشت؟ بهتر است به جای این کج روی ها مسیری که در نظر گرفته اید را چندین بار مرور کنید شاید به بی برنامه گیتان پی بردید.
شنبه 3 مهر ماه 1395 ساعت 08:25
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد . این مس امسال اگر تو همین لیگ بماند شانس آورده به بالاتر رفتن پیشکش
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز