شماره‌ی خبر : ‌1101 | تعداد بازدید : 3092
یکشنبه 21 شهریور ماه 1395 ساعت 10:54

پدیده این هفته‌های لیگ یک از مس می‌آید/ تیکدری: مغرور نمی‌شوم

من تازه در ابتدای راه هستم و می‌دانم اگر دچار غرور شوم قطعا مقصد را برای خودم دور کرده‌ام از همین رو نه تنها از انگیزه‌های من چیزی کم نخواهد شد که در بازی‌های بعد با توان بیشتری نیز بازی خواهم کرد.

پدیده این هفته‌های لیگ یک از مس می‌آید/ تیکدری: مغرور نمی‌شوم

اعتماد منصور ابراهیم‌زاده به بازیکن جوان کرمانی تیم فوتبال مس که محصول آکادمی این باشگاه می‌باشد، خیلی زود جواب دارد و حالا همه از مهدی تیکدری به عنوان یکی از پدیده‌های بازی‌های لیگ یک این فصل یاد می‌کنند.

تیکدری که در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور به لیست اصلی مس اضافه شد، با بازی‌های خوبی که ارایه کرد، از فرصت فراهم شده برای خود نهایت استفاده را کرد تا حالا تبدیل به یکی از بازیکنان ترکیب اصلی مس هم بشود.

تیکدری در بازی با بادران یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود که بارها حملات تهاجمی مس را با حرکات تکنیکی و سرعت خود فراهم کرد و روی گل تیم مس نیز تاثیر مستقیم داشت.

همین مسائل سبب شد که بازیکن جوان مس از سوی اکثر نشریات و کارشناسان به عنوان بهترین بازیکن این بازی انتخاب شود و در تیم‌های منتخب هفته نیز جای بگیرد.

مهدی تیکدری در رابطه با این بازی می‌گوید: حق ما در این بازی سه امتیاز بود چراکه تیم ما بسیار برتر از حریف بود و موقعیت‌های گل بیشتری داشت ضمن اینکه گل دریافتی را نیز به صورت اتفاقی خوردیم و اگر کمی هوشیارتر بودیم سه امتیاز را از تهران با خود می‌آوردیم.

بازیکن جوان مس در رابطه با تساوی‌های این تیم می‌گوید: واقعا دچار بدشانسی هستیم و با یک پیروزی مطمئنم تمامی مشکلات ما حل خواهد شد. تیم ما با کسب اولین برد، روند رو به رشد خود در جدول را ادامه می‌دهد و سبک بازی تیم ما همین موضوع را ثابت می‌کند.

تیکدری با تشکر از ابراهیم‌زاده بابت اعتماد به وی گفت: از فرصت‌هایی که در اختیارم گذاشته شود نهایت استفاده را خواهم کرد و در هفته‌های آتی نیز هر زمان در زمین باشم سعی می‌کنم بهترین نمایش خود را داشته باشم.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه بابت تعریفات روزهای اخیر مغرور نخواهد شد گفت: من تازه در ابتدای راه هستم و می‌دانم اگر دچار غرور شوم قطعا مقصد را برای خودم دور کرده‌ام از همین رو نه تنها از انگیزه‌های من چیزی کم نخواهد شد که در بازی‌های بعد با توان بیشتری نیز بازی خواهم کرد تا پرچمدار خوبی برای فوتبال کرمان و مس باشم.


داداش مهدی تیکدری
1
6
یکشنبه 21 شهریور ماه 1395 ساعت 17:35
دمت گرم نشون دادی بومی گرایی یعنی چی، و چقدر جوانان کرمانی میتوانن بزرگ و عالی باشن، قابل توجه برخی دوستان که نقد میکردن با باریک جوان و بومی نمیتوان نتیجه گرفت، واقعا احسنت و آی ولا به آقای ابراهیم زاده و آقای مسعودزاده که همین بازیکن های جوان حاصل مدیریت ایشان در رده هاست، باید منصورخان بیشتر به جوان ها بازی بدهد و کسانی ادعا دارن بهتر است روی سکو بروند!!
دوشنبه 22 شهریور ماه 1395 ساعت 01:01
خداییش تیکدری داره خوب راه میفته تو رد کردن دفاع حریف تو بازی سازیش تو بازی خونیش اگه همه ی بازیکنان شمه ای از بازی سازی و بازی خونی رو درک می کردن و با اعتماد به نفس انجام می دادن به امید خدا تیم از این کم امتیازی نجات پیدا می کرد.
مسلم نیک روش راوری
0
1
یکشنبه 23 آبان ماه 1395 ساعت 00:09
تبریک میگم به مهدی جان و باعث افتخار فوتبال راور هست نیکروش _ دبیر هیئت فوتبال راور
سید راوری
1
1
سه‌شنبه 9 آذر ماه 1395 ساعت 09:20
خسته نباشید بهت میگم مهدی جان.. از بازی هایی که در جام رمضان راور انجام دادی معلوم بود که بازیکن با استعدادی هستی امیدوارم روزی در بهترین تیم ها ببینمت
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا