شماره‌ی خبر : ‌1079 | تعداد بازدید : 1221
یکشنبه 14 شهریور ماه 1395 ساعت 10:37

مدیر عامل مس کرمان: با سرمربی پیرامون مسائل فنی جلسه خواهیم داشت

بعد از مساوی با استقلال اهواز هنوز نتوانسته‌ام با سرمربی تیم صحبت کنم. ایشان کاری داشتند و به اصفهان رفتند و قرار است فردا جلسه‌ای با او داشته باشم و در مورد مسایل فنی و اینکه چرا تیم پیروز نشده با ایشان صحبت خواهم کرد.

مدیر عامل مس کرمان: با سرمربی پیرامون مسائل فنی جلسه خواهیم داشت

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: نمی‌دانم چرا تیم فوتبال ما در لیگ یک هنوز پیروز نشده است.

سید امجد مسعودزاده در مورد پیروز نشدن کرمان در لیگ دسته اول گفت: نمی‌دانم واقعا چرا پیروز نمی‌شویم. انتظار نداشتیم 5 مساوی پشت سرهم داشته باشیم. فکر می‌کردیم استقلال اهواز را ببریم اما با وجود اینکه 2 گل از حریف پیش بودیم در نیمه دوم اسیر ضدحملات شدیم و 2 گل خوردیم و بازی مساوی شد.

وی در مورد اینکه با ابراهیم‌زاده صحبت کرده یا نه گفت: بعد از مساوی با استقلال اهواز هنوز نتوانسته‌ام با سرمربی تیم صحبت کنم. ایشان کاری داشتند و به اصفهان رفتند و قرار است فردا جلسه‌ای با او داشته باشم  و در مورد مسایل فنی و اینکه چرا تیم پیروز نشده با ایشان صحبت خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در مورد اینکه فکر می‌کند با این تساوی‌ها تیمش به لیگ برتر صعود کند، گفت: نه با مساوی که نمی‌توان صعود کرد. البته به تیم امیدوارم. تیم مس روز به روز بهتر خواهد شد. منتظرم تا حرف‌های فنی ابراهیم‌زاده را هم بشنوم. به هر حال تیم برای رسیدن به هماهنگی هم نیاز به زمان دارد.


هوادار مس
2
1
یکشنبه 14 شهریور ماه 1395 ساعت 11:42
واقعا باعث تاسفه تیمی با سابقه، ٧٠-٨٠٪ ترکیبش رو بازیکنای اماتور تشکیل بده اخه اینجا که مدرسه فوتبال نیس بازیکنای اماتور اینجا بازی یاد میکیرن بعد میرن تو تیمای حرفه ای و در اخر حسنی میمونه و حوضش و دست مریزاد به صدا و سیما حاضره یه مشت فیلم بیخود و به درد نخور بذاره ولی فوتبال رو نشون نده ایول بابا به همه هم باشکاه مس هم صدا وسیما ما نمیدونیم هدف باشکاه مس از بستن این ترکیب جی بوده رفتن به لیک برتر یا .... این قصه سر دراز داره
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) محمد  1395/06/15 ساعت 11:09
بنده خدا راست میگه!!! سرمربی نایب قهرمان باشگاهها های آسیا آماتوره،دفاع سایپا آماتوره،دلیر که حالا مثل طارمی گل نمیزنه ولی سال قبل آقای گل لیگ یک شد و یه تنهایی ماشین سازی را بالا برد اماتوره،مهدی دغاغله بازیکن پرسپولیس اماتوره،تیکدری 18ساله که همه را حیرون کرده اماتوره، خب راست میگه دیگه!!!!
یکشنبه 14 شهریور ماه 1395 ساعت 12:35
وقتی تیمی گل می زند و از حریفش جلو است برای برد نهایی اش نباید روی همان یک گل یا دو گل یا حتی سه گل برنامه بریزد و هریک از بازیکنان در تخیلاتشان شروع به گل زدن به حریف نمایند و اصول و اصلوب بازی را فراموش کند،چون گلها به راحتی قابل جبران هستند با موقعیتهای مشابه گلهایی که خورده اند تیم حریف می تواند گلها را جبران کند و حتی برنده شود، پس در مواقعی که تیمی از حریفش در تعداد گل جلو می افتد، می بایست روی بازی اش برنامه بریزد یعنی خوب و به موقع دفاع کند و به موقع حمله کند و چون بازیکنان مس با تعلل با هم هماهنگ می شوندو در این مواقع سرعت بازی حریف بیشتر می شود، دفاع مس که سرعت بالایی برای دنبال کردن حریف ندارد به راحتی جا می ماند، و حریف فرصت خوبی برای ضد حمله پیدا می کند،این نواقص باعث میشود بعد از جلو افتادنشان این ناهماهنگی ها بیشتر مشخص شود چون که میل به گل زنی تیم کم می شود و هماهنگی هیجانی که کل تیم برای کسب نتیجه داشتند از دست می رود و به عبارتی همه سنگرهای خود را ترک می کنند.و دیگر یارگیری و یارکوبی و بازی فشرده درهیچ نقطه ی زمین پیدا نمی شود. این است داستان مس.دروازه بان آخرین سنگربان تیم است و با این که دفاع همیشه جامانده تیم مس را درک می کند و از دروازه خارج می شود ولی دلیل براین نیست که همیشه بتواند اشتباهات و نواقص دیگر بازیکنان را جبران نماید.در هر دو گل بازیکنان استقلال اهواز کاملا مسلط بر دروازه بودن و کار زیادی از دروازه بان برنمی آمد.ولی اینقدر شجاعت و بازی خوانی داشت تا شانس خودش را امتحان کند.
یکشنبه 14 شهریور ماه 1395 ساعت 13:02
من نظرم رو در مورد بازی با بادران تهران می نویسم و علتش را هم توضیح می دهم بقیه هواداران هم می توانند در قسمت پاسخ به این نظر، نظرخودشان را با دلیلشان بنویسند.
یکشنبه 14 شهریور ماه 1395 ساعت 13:06
مس کرمان برنده میشه چون نقاط ضعفش رو تشخیص داده ، همه ی بازیکنان پرشورتر و فعال تر و مثمرثمرتر خواهند بود، دروازه بان هم که رو چشمامون جا داره.نه اینکه پسرخالش باشم نه، از شجاعتش خوشم میاد.
یکشنبه 14 شهریور ماه 1395 ساعت 15:12
فکر میکنم بعضیا که منافع شخصی دارن دنبال خراب کردن وجهه تیم و مربی خوبی مثل ابراهیم زاده هستن. آقای مسعودزاده ما هواداران از شما میخواهیم که حمایت کنین از مربی و روند کلی تیم. بالاخره فوتباله و برد و باخت داره. همه دیدن که فقط رو اشتباهات فردی برد رو با مساوی عوض کردیم. متاسفانه یک عده فقط میخوان از این شرایط سو استفاده کنند. شما با قدرت ادامه بدین و ما هوادارن واقعی روند رو به جلوی تیممون رو داریم میبینیم و اگه زمان کافی داده بشه مطمینیم که این زحمات به زودی نتیجه میده. فقط باید صبور بود و حمایت کرد. واقعا باید از همه هوارادا بخواهیم اینقدر تحت تاثیر احساسات نباشن و فریب یک سری ادم جهت دار رو نخورن. بعد از سالها ما دیدیم مدیریت ارشد باشگاه مس تصمیم گرفته پشتوانه سازی کنه. پس باید حمایت کرد.
یکشنبه 14 شهریور ماه 1395 ساعت 15:13
آقای مسعودزاده تورو خدا به حرف کسی گوش نکنین،التماستان میکنم آقای ابراهیم زاده را حمایت کنید ؛به قرآن هیچ سالی آنقدر تیم زیبا بازی نکرده و اجازه بدهید این تیم حتی به لیگ برتر نرفت برای سال آینده با قدرت به لیگ برتر برود... ممنون از زحمات شما
یکشنبه 14 شهریور ماه 1395 ساعت 15:29
آقا تیم خوب بازی میکنه فقط یه کم روحیه ممیخوان، بهشون روحیه بدین همه بازی ها از دم میبرن
یکشنبه 14 شهریور ماه 1395 ساعت 15:43
آقای مسعودزاده به همه چی رسیدی بازیکن خوب مربی خوب جز اطراف نیم، هرچی مشکل داری از لیدرها و کانون هواداران هست،اینجا را درست کن لطفا،تیم هم همه میدانیم آماده میشه برای سال آینده پس اجازه بده تیم کارش رو بکنه و روی برنامه خودت جلو برو،فکر کسی هم نکن اینا به آب نرسیدن اینجوری داد میزنن، پس. توجه نکن
یکشنبه 14 شهریور ماه 1395 ساعت 15:47
تیم رو یکی دوسال پیش نابود کردن حالا نمیذارن مس پیشرفت کنه، حالا که همه چی سرجاشه تیم هک خوب بازی میکنه، یه بار نشد بیاییم بگیم درسته تیم نمیبره ولی تیم هم نمیبازه!!! چقدر واقعا بعضی افراد ادعای هواداری دارن!!
ایوب جعفری
1
2
یکشنبه 14 شهریور ماه 1395 ساعت 15:56
یه دونه ایی، امجد مسعودزاده دوستت داریم ما، دوستت داریم ما.... بدخواهات بدونن بهتره به هواداران واقعی مس بپیوندن
یکشنبه 14 شهریور ماه 1395 ساعت 15:59
تا آخر حمایتت میکنییم؛ شما هم حمایت کن از آقای ابراهیم زاده..،
یکشنبه 14 شهریور ماه 1395 ساعت 16:00
خیلی هم مس عالیه فقط محسن دلیر رو یه فکری بکنین تورو خدا
یکشنبه 14 شهریور ماه 1395 ساعت 16:15
دمت گرم، دم شجاعتت گرم که بازیکن های کرمانی قرارداد بستی و امثال تیکدری رو به فوتبال ایران معرفی کردی، ما قدرددلن زحمات شما هستیم، بعضی افراد جهت دار هستن توجه نکن بخند بهشون تا بیشتر بسوزنن
یکشنبه 14 شهریور ماه 1395 ساعت 18:05
با یه برد همه چی درست میشه؛ شما فقط لیدرهای باشگاه رو عوض کن،
عشق فوتبال
1
3
یکشنبه 14 شهریور ماه 1395 ساعت 19:16
بابا خود باشگاه و سرمربی هم گفته که این فصل برای صعود نیست،رده سه تا 14هم هیچ فرقی نداره،یک بار هک صادقانه اومدن گفتن آقا برای صعود نیستیم نباید دیگه چیزی کفت،باید بذاریم سیاست گذاری باشگاه و برنامه باشگاه به چه ختم میشه،مثل پارسال برانکو و پرسپولی س هم اعلام کردند قهرمانی نیستن و حالا امسال با قدرت میبینیم چی شده و استقلال بدون ببرنامه چی شده!! من خودم استقلالی هستم ولی دم هواداران پرسپولیس گرم حمایت کردند و نتیجه اش هم گرفتن،حالا برای مس هم باید همین کار کرد، باشگاه با قدرت ادامه بدین هواداران واقعی مس پشت شماست ولی سال آینده انتظارات بالاست از شماست.
دوشنبه 15 شهریور ماه 1395 ساعت 00:57
تیم مشکل دروازبانی داره با جذب یک درواز
گلباف کرمان
0
3
دوشنبه 15 شهریور ماه 1395 ساعت 08:14
وقتی جوان گرایی میکنید و بازیکن بزرگ جذب نمیکنید فکر این روزها رو هم میکردید.اینجور جوانگرایی یعنی فراموش کردن لیگ برتر.بخاطر مطرح شدن چند بازیکن تیم استان فدا شد
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) پسرخاله  1395/06/16 ساعت 10:44
ما به جوانان شهرمان اعتماد می کنیم و می دانیم که می توانند و خیلی هم خوب می توانند خودشان را نشان دهند اگر یک بازیکن رو به پیشرفت باشد یک تیم رو به پیشرفت خواهد بود و یک تیم شهر موفق نمی شود مگر با اعتماد به نفس و خودسازی شهروندانش و جوانان ما می توانند نشان دهند که می توانند پیشرفت را به تیم شهرشان وارد نمایند.و هواداران هم می بایست پیشرفتشان را تشویق کنند نه تخریب.
دوشنبه 15 شهریور ماه 1395 ساعت 11:53
شما که فکر لیگ برتر نبودین لااقل تیم رو کاملا بومی میکردین تا شاید سال اینده فرجی میشد اما اینطور در حق استان ظلم شده ومطمعنا سال اینده هم نه مربی میمونه ونه بازیکنان ومجددا تکرار ناامید کننده سالهای قبل
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز