شماره‌ی خبر : ‌1067 | تعداد بازدید : 977
چهارشنبه 10 شهریور ماه 1395 ساعت 09:31

سرمربی مس کرمان: تیم ملی می‌تواند بر قطر غلبه کند

تیم ایران انسجام خوبی پیدا کرده است. لژیونر‌های جوانی دارد که در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند و به نظر من می‌تواند در این دیدار موفق شود. امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی مس کرمان: تیم ملی می‌تواند بر قطر غلبه کند

سرمربی مس کرمان گفت: تیم ما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است و زمان لازم داریم تا به این آمادگی برسیم.

منصور ابراهیم‌زاده  در مورد نتایج مس کرمان در چهار بازی نخست لیگ دسته یک که چهار تساوی بدست آوردند عنوان کرد: تیم ما دیر شروع کرد و با توجه به بدنسازی که انجام دادیم به زمان نیاز داریم. در چند هفته گذشته تیم ما شرایط رو به رشدی داشته است.

وی در ادامه در مورد اینکه انتظارات از تیم مس کرمان بیشتر است تصریح کرد: به دو دلیل انتظارات از تیم ما بالا رفت، در درجه اول سابقه باشگاه مس در گذشته و در درجه دوم حضور من اما اگر واقع‌بین باشیم این تیم در پایان فصل گذشته در رده هفتم جدول قرار گرفت. بحث بعدی این است که در این فصل بسیاری از بازیکنان تغییر کرده‌اند و بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند. زمان لازم داریم تا به هماهنگی برسیم.

ابراهیم زاده درباره هدف‌گذاری مدیران باشگاه مس کرمان برای این فصل از مسابقات گفت: هدف مدیران و مسئولان این است که بتوانیم یک تیم جوان با پشتوانه خوب داشته باشیم و حداقل در سال آینده جزو تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر باشیم.

مربی پیشین تیم ملی در مورد دیدار روز پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر گفت: تیم ایران انسجام خوبی پیدا کرده است. لژیونر‌های جوانی دارد که در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند و به نظر من می‌تواند در این دیدار موفق شود. امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.


چهارشنبه 10 شهریور ماه 1395 ساعت 10:19
تیم مس هنوز هم می تواند در این فصل موفق شود و به لیگ برتر راه پیدا کند.روند پیشرفت تیم مثبت است و علی رغم نتایج مساوی که تا به حال کسب کردیم و با وجود اشتباهات دفاع و خط حمله و کم کاری هافبک ها، در هر بازی جدید استعدادها شکوفا تر می شوند و اشتباهات کم تر و کمرنگ تر می شوند،ما با امیدواری بیشتری به کسب نتیجه نگاه می کنیم، و معتقدیم که مس می تواند در این فصل به لیگ برتر راه پیدا کند. دلهایمان پر از گرمای امید است و نگاهمان در هر گوشه ی زمین به سمت دروازه ی حریف می چرخد.چیزی که مشخص است انسان نتیجه ی تلاش خود را می بیند و ما از تیم مس همین تلاش سالم و به قولی، تلاش حداکثری را انتظار داریم.
محمد انارکی
1
1
چهارشنبه 10 شهریور ماه 1395 ساعت 13:16
دمت گرم خدایی خیلی باکلاس،واقعا امسال تیم باشخصیتی داریم،مطمئن هستیم پیشرفت میکنیم و انشالله تیم های ددیگه راحت میتونیم ببریم
چهارشنبه 10 شهریور ماه 1395 ساعت 13:22
انشالله بردهای مس از این هفته شروع میشه چون واقعا خوب باری میکنه مس اگه داورها بذارن
شنبه 13 شهریور ماه 1395 ساعت 11:28
یک گله از مسئولین سایت دارم،چرا اینقدر دیر نظرات رو تو سایت میذارین، چهارشنبه نظر دادن شما شنبه تو سایت گذاشتین! این کم کاری به خاطر چیه؟ چه علتی دارد؟ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ با تشکر از نظرات شما با توجه به اینکه سرور سایت در ساعات اداری و در محل باشگاه فعال می‌باشد بیشتر مواقع نظرات در روز بعد اعلام و در ساعات اداری تائید می‌گردند هرچند اخبار مهم به سرعت و به روز برروی سایت منتشر می‌گردند.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو