شماره‌ی خبر : ‌1062 | تعداد بازدید : 1328
سه‌شنبه 9 شهریور ماه 1395 ساعت 10:42

جریمه و تهدید عجیب باشگاه مس از سوی کمیته‌ انضباطی

در حالی که به اذعان همگان حتی تیم‌های حریف در دو بازی برگزار شده‌ی این فصل مس در کرمان، اصلا موارد چشمگیری مبنی بر تخلف سکوها دیده نشده است، اما کمیته‌ی انضباطی اقدام به دو بار جریمه‌ی مالی باشگاه مس و تهدید جدی آن نموده است!

جریمه و تهدید عجیب باشگاه مس از سوی کمیته‌ انضباطی

در حالی که موارد عجیب و غریب بسیاری در همین چهار هفته‌ از شروع رقابت‌های لیگ یک در مسابقات مختلف از جمله بازی ملوان و سپیدرود به چشم خورده است، کمیته‌ی انضباطی به شکل عجیبی برروی باشگاه مس زوم کرده است!!

در حالی که به اذعان همگان حتی تیم‌های حریف در دو بازی برگزار شده‌ی این فصل مس در کرمان، اصلا موارد چشمگیری مبنی بر تخلف سکوها دیده نشده است، اما کمیته‌ی انضباطی اقدام به دو بار جریمه‌ی مالی باشگاه مس و تهدید جدی آن نموده است!

این نحوه‌ی سختگیری و برخورد با تیم مس کرمان در حالی رخ می‌دهد که بعد از اشتباهات متعدد داوری علیه تیم مس کرمان در همین چهار هفته‌ی اخیر، این نحوه‌ی برخورد با باشگاه مس کرمان، نشان می‌دهد که ظاهرا برخی‌ها اصلا دوست ندارند که تیم مس نتیجه‌ی لازم را بگیرد که با بدترین برخورد و سختگیری ممکن با این تیم رفتار می‌کنند.

در حکم جدید کمیته‌ی انضباطی پیرامون تیم‌های لیگ یکی این مسئله کاملا به چشم می‌خورد و جا دارد که هواداران فهیم تیم مس با آگاهی از این نحوه‌ی برخورد، بهانه‌ی لازم را در اختیار برخی برای برخورد ناعادلانه با تیم مس قرار ندهند.

در حکم کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است: مسابقه تیم های مس کرمان و گل گهر سیرجان روز 29 مرداد ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم مس کرمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران نبست به تیم مقابل رخ داد.

این تیم طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. با توجه به تخلفات تماشاگران تیم فوق برای بار دوم، کمیته انضباطی اعلام کرد که در صورت تکرار این رویه ناپسند، تنبیهات شدیدتری اعمال خواهد شد.

تیم گل گهر سرجان نیز به خاطر اهانت تماشاگرانش به داور مسابقه طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی به 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


سه‌شنبه 9 شهریور ماه 1395 ساعت 14:12
اینا دیگه چقدر نامردن، بازی. با گل گهر از سیرجان ها فحش خوردیم فقط تشویق کردیم اونوقت اینا ما رو جریمه کردن،واقعا متاسفم برای این فدراسیون ناحق،باید باشگاه اعتراض کنه
سه‌شنبه 9 شهریور ماه 1395 ساعت 15:25
کمیته انضباطی خیلی ریزبین شده 90 دقیقه بازی ،تماشاگران فقط تشویق می کردن کاری به تیم مقابلشون نداشتن، اینهمه ناداوری برای تیم مس کردن، کمیته انضباطی ککشم نگزید، چطور حالا مدافع تیم هم خانه مس شده؟ اگه دنبال حق و عدالتی هستن چرا باشگاه خونه به خونه رو فصل قبل بعد از اون همه فحش و تهدید نسبت به سرمربی و بازیکنان جریمه نکردن؟ کمیته انضباطی دلش از جای دیگه پره، از این ناراحتن چرا کرمانی های بی صدا گاهی اوقات اعتراض می کنن و صداشون بالا میره، می خوان صداشون رو در جا قطع کنن، ولی خدا جای حق نشسته اگه عدالتی هست باید برای همه اجرا بشه، نه فقط به هر کی زورشون برسه و خودیهاشون از اجرای عدالت دور بمانن،اگر نه ما بچه های سیرجان را هم خیلی دوست داریم و برای موفقیتشان دعا می کنیم،اولا که همه انسانیم بعد هم سیرجانیها هم همشهریهای ما هستن و ما هرگز نمی خواهیم آنها را ناراحت کنیم، اگر هم کسی عصبانی شده و حرف ناراحت کننده ای زده ما دست برادری داده ایم و از هم تا به حال گذشته ایم و خواهیم گذشت.چطور میشه که کمیته انضباطی از چند کلمه ای که یکی دو نفر شاید زده باشن، نمی گذره ولی از باران فحش و تهدیدتمام تماشاگران تعلیم داده شده ی بابلی هیچ حرف و حدیثی به میان نیاورن؟ عدالت در زیر چکمه های کمیته ی انضباطی در حال خفه شدن است و انضباط سرپوشی است بر تمام بی عدالتی هایشان و جریمه های نقدی دودهای آتشهایی است که می سوزانند و در دل و سینه ی هوادارن تیم ها فرو می برند.بدون هیچ عدالتی، بدون هیچ دلگرمی به فردایی بهتر.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا