شماره‌ی خبر : ‌1051 | تعداد بازدید : 1095
شنبه 6 شهریور ماه 1395 ساعت 10:59

تیرانداز مس به اردوی پارالمپیک ملحق می‌شود

زهرا نعمتی کماندار رشته ریکرو زنان پس از چند روز استراحت به آخرین تمرینات پارالمپیکی تیم ملی تیر و کمان ملحق خواهد شد.

تیرانداز مس به اردوی پارالمپیک ملحق می‌شود

تیرانداز باشگاه مس کرمان پس از شرکت در بازی‌های المپیک ریو، به زودی به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان اضافه می‌شود تا خود را برای شرکت در رقابت‌های پارالمپیک ریو آماده کند.

زهرا نعمتی کماندار رشته ریکرو زنان پس از چند روز استراحت به آخرین تمرینات پارالمپیکی تیم ملی تیر و کمان ملحق خواهد شد.

 آخرین تمرینات تیم ملی تیر و کمان معلولان برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو چند روزی است که با حضور هفت ورزشکار یعنی محدثه کهنسال، ابراهیم رنجبر و غلامرضا رحیمی (ریکرو زنان و مردان)، هادی نوری (کامپوند) و مجید کاکوش (کلاس w1) در پایگاه تمرینی آکادمی تیر و کمان آروین در حال برگزاری است و تا 8 شهریور ادامه خواهد داشت.

در این اردو قرار بود زهرا نعمتی تنها نماینده المپیکی در رشته تیر و کمان حضور داشته باشد که به دلیل خستگی راه و تحمل مسیر طولانی برزیل تا ایران با موافقت مجید کهتری رییس انجمن تیر و کمان معلولان قرار است نعمتی پس از چند روز استراحت به شانزدهمین و آخرین اردوی تیم ملی تیر و کمان معلولان ملحق شود تا با آمادگی خوبی 10 شهریور برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک همراه کاروان منا راهی ریو شود.

رقابت‌های تیر و کمان معلولین با حضور هشت ورزشکار و در رشته‌های ریکرو و کامپوند انفرادی زنان و مردان، میکس تیم ریکرو و کامپوند و کلاس w1 مردان برگزار خواهد شد که تیم ایران پس از هشت روز استراحت و تمرین در ریو از 20 شهریور به مدت یک هفته رقابت‌های خود را در ریو آغاز خواهد کرد.


شنبه 6 شهریور ماه 1395 ساعت 11:23
با آرزوی موفقیت برای خانم نعمتی عزیز و قهرمان
پرسام امینی
0
0
یکشنبه 7 شهریور ماه 1395 ساعت 13:58
اتفاق بسیار جالب و در عین حال نادر این ست که پرچم دار کاروان ورزشی ایران در المپیک بانوی کرمانی سرکار خانم نعمتی و پرچمدار کاروان ورزشی ایران در پاراالمپیک بانوی کرمانی سرکار خانم عشرت کردستانی. جای بسی خوشحالی ست و به فال نیک می گیریم.با آرزوی موفقیت و سربلندی ایران و ایرانی
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز