شماره‌ی خبر : ‌1048 | تعداد بازدید : 1306
جمعه 5 شهریور ماه 1395 ساعت 19:12

نساجی 0-0مس/طلسم قائمشهر شکست؛ طلسم مساوی مس نشکست

در روزی که مس در کارهای دفاعی بسیار خود ظاهر شد سرانجام موفق شد طلسم دو فصل ناکامی خود را در ورزشگاه وطنی قائمشهر بشکند و با امتیاز این زمین را ترک کند اما طلسم تساوی‌های مس در چهارمین بازی متوالی در این فصل نیز حفظ شد.

نساجی 0-0مس/طلسم قائمشهر شکست؛ طلسم مساوی مس نشکست

تیم فوتبال مس کرمان در چهارمین بازی این فصل خود در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور به چهارمین تساوی متوالی خود دست یافت.

تیم مس که در دو فصل گذشته با نتایج مشابه یک بر صفر در قائمشهر بازنده شده بود، در این بازی درصدد بود طلسم باخت‌های خود را در این شهر شمالی بشکند.

منصور ابراهیم‌زاده در این بازی تیم خود را با ترکیب: رضا حیدری، بهنام داداش وند، محمدرضا زینال خیری، مجید ایوبی، احمدرضا زنده روح، سجاد اژدر، محسن دلیر، فرشید علیزاده، علیرضا قاسمی، وحید اسماعیل بیگی، علیرضا ابراهیمی به میدان فرستاد.

دو تیم مطابق انتظار بازی را پایاپای و بیشتر در میانه میدان آغاز کردند و حملات جسته و گریخته‌ی آن‌ها سبب برتری خاصی برای آن‌ها نمی‌شد.

احمد زنده‌روح در دقیقه 15 اولین موقعیت مس را برروی یک ضربه آزاد خلق کرد که این توپ حاصلی برای مس نداشت.

با ادامه‌ی بازی این تیم میزبان بود که تسلط بیشتر خود را بر زمین اثبات کرد و در دقایق رو به پایان نیمه‌ی اول چند موقعیت خوب را برروی دروازه‌ی مس ایجاد کرد.

تیم مس که در تمامی سه بازی قبل خود دروازه‌ی تیم خود را باز شده دیده بود، در این بازی در کارهای دفاعی تمرکز بهتری داشت و با هوشیاری مدافعان و دروازه‌بان تیمش اجازه نداد حملات نساجی در نیمه‌ی اول به ثمر بنشیند تا بازی بدون گل خاتمه پیدا کند.

در نیمه‌ی دوم منصور ابراهیم زاده دغاغله را جایگزین دلیر کرد تا به حملات تیم خود سرعت بیشتری بدهد اما با این حال بازهم تیم میزبان بود که بیشتر در زمین تیم مس آفتابی می‌شد.

خوشبختانه کارهای دفاعی مس در این بازی خیلی خوب انجام می‌شد تا با نظم در زمین مس، نساجی نتواند از برتری خود در این بازی به نتیجه‌ای برسد.

با ورود تیکدری و پورشیخعلی به زمین، مس در دقایق پایانی بازی برروی ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شد و حتی می‌توانست در دقیقه‌ی 90 بازی به گل هم برسد اما با بدشانسی نتوانست از ضد حملات خود نهایت استفاده را کند.

در روزی که مس در کارهای دفاعی بسیار خود ظاهر شد سرانجام موفق شد طلسم دو فصل ناکامی خود را در ورزشگاه وطنی قائمشهر بشکند و با امتیاز این زمین را ترک کند اما طلسم تساوی‌های مس در چهارمین بازی متوالی در این فصل نیز حفظ شد تا هواداران مس منتظر برد این تیم در هفته‌ی بعد بمانند.


جمعه 5 شهریور ماه 1395 ساعت 23:53
اولین بازی بود که گل نخوردیم واقعا هواداران حق داشتند به دروازبانی شهداد نژاد ایراد می گرفتند امیدوارم وضع دروازبانی مس خوب بشه نقطه ضعفه تیمه
شنبه 6 شهریور ماه 1395 ساعت 07:26
خوبه.ولی باید بازیهای خانگی رو حتما برد
شنبه 6 شهریور ماه 1395 ساعت 08:19
بازی خیلی خوبی بود، تساوی عادلانه بود چون مس هم موقعیت های خوب گلزنی داشت خوبه پخش مستقیم بود و موقعیت دلیر، موقعیت مهدی دغاغله که با زنده روح دو به تک بود و موقعیت علیزاده و تیکدری در دقایق پایانی اشاره نشد،فکر کتم این مطلب از سایت تیم نساجی برداشته شده،چه بهتر بود دوستان گزارش واقعی را خودشان می‌نوشتند چون اگه من بازی رو ندیده بودم با این گزارش شما حس میکردم مس توی قوطی بوده!!!! در حالی که بازی کاملا مساوی بود و هرکدام به اندازه هم موقعیت داشتند و حتی مس موقعیت های خطرناک تری داشت اونم با تیم نساجی در زمین خودش با این همه تماشاگر واقعا مساوی خیلی ارزشمند بود اندازه برد
شهرام هوادار مس
1
1
شنبه 6 شهریور ماه 1395 ساعت 08:20
حیف بازم مساوی شد البته مس میتونست بازی رو ببره و مساوی هم با نساجی توی زمین خودش نتیجه خوبیه انشاا.. بازی بعدی بردهای مس. آغاز میشه
شنبه 6 شهریور ماه 1395 ساعت 08:37
تیم مس دیروز خوب بازی کرد ایشالا هفته آینده با حضور پرشور تماشاگرا تو کرمون استقلال اهواز رو میبریم و روند بردای تیم شروع میشه ما به این تیم و کادر فنیش اعتقاد داریم
شنبه 6 شهریور ماه 1395 ساعت 09:37
نبودن شهداد نژاد به نفع تیم تمام شد این دروازبانم پر اشتباه بود ولی خیلی از شهداد نژاد بهتره
هوادار مس
0
2
شنبه 6 شهریور ماه 1395 ساعت 10:18
با سلام و خسته نباشید به همه عوامل : عرض بنده این است ما در شروع فصل هشت امتیاز ارزشمند را از دست داده ایم که در آخر عواقب آن گریبانگیر تیم می شود الان که وقت است مشکل تیم را حل کنید من چون بازیهای تیم را ندیده ام چون پخش نمی شود و تخصصی در این زمینه ندارم و فقط از روی نتایج بدست آمده اظهار نظر می کنم خواهشاً مشکل را حل کنید
هوادار مس
0
0
شنبه 6 شهریور ماه 1395 ساعت 10:18
با سلام و خسته نباشید به همه عوامل : عرض بنده این است ما در شروع فصل هشت امتیاز ارزشمند را از دست داده ایم که در آخر عواقب آن گریبانگیر تیم می شود الان که وقت است مشکل تیم را حل کنید من چون بازیهای تیم را ندیده ام چون پخش نمی شود و تخصصی در این زمینه ندارم و فقط از روی نتایج بدست آمده اظهار نظر می کنم خواهشاً مشکل را حل کنید
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا