شماره‌ی خبر : ‌1044 | تعداد بازدید : 1141
چهارشنبه 3 شهریور ماه 1395 ساعت 19:15

درآمد تیم‌های لیگ یکی فقط 150 میلیون تومان!!

به تیم های دسته اولی اجازه نمی دهند برای تبلیغات دور زمین آگهی بگیرند و نه خود برای تیم های دسته اولی آگهی می گیرند.

درآمد تیم‌های لیگ یکی فقط 150 میلیون تومان!!

حق تیم های دسته اولی از حق پخش و تبلیغات محیطی صفر است! و هیچ باشگاهی در لیگ یک منبع درآمد ندارد!

این در حالی است که لیگ یک از فصل جاری به صورت حرفه ای در حال برگزاری است و سیمای استانی بازی ها را پخش می کنند. از سویی شرکتی که تبلیغات محیطی در لیگ برتر را برعهده گرفته می تواند در بازی های دسته اول هم کار تبلیغی در کنار زمین انجام دهد! تنها تسهیلاتی که سازمان لیگ برتر به تیم های دسته اولی می دهد معافیت تیم های دسته اولی از پرداخت ورودیه مسابقات است! ورودیه ای که این فصل 150 میلیون تومان تعیین شده است و شاید اگر قرار بود از باشگاه ها گرفته شود مبلغی کمتر از این تعیین می شد!

امروزه در فوتبال حرفه ای بین 40 تا 60 درصد از هزینه تیم  ها را حق پخش تعیین می کند اما در دسته اول می بینیم برخی از تیم ها برای پخش بازی های خود باید برای هر بازی نزدیک به 5 تا 10 میلیون تومان به سیمای استانی پول بدهند! جالب اینجاست که به تیم های دسته اولی اجازه نمی دهند برای تبلیغات دور زمین آگهی بگیرند و نه خود برای تیم های دسته اولی آگهی می گیرند. اگر به باشگاه های دسته اولی اجازه داده می شد در دیدارهای خانگی تابلوی تبلیغاتی در کنار زمین نصب کنند باشگاه ها در این زمینه فعال می شدند و طولی نمی کشید که به منبع درآمد خوبی دست می یافتند. متاسفانه همه نگاه های سازمان لیگ برتر به تیم های لیگ برتری است!


چهارشنبه 3 شهریور ماه 1395 ساعت 20:07
بالاخره 150 هزار تومان یا 150 میلیون تومان؟ ( لطفاً اصلاح نمایید). علت اینکه اجازه تبلیغات به لیگ دسته اول داده نمی شود و شرکتی که تبلیغات محیطی لیگ برتر را برعهده گرفته می تواند در بازی های دسته اول هم کار تبلیغی در کنار زمین انجام دهد چیست؟ یعنی علت اینکه حق تیم های دسته یک را به لیگ برتری ها می دهند و استقلال لیگ یکی ها را از بین می برند و شخصیتی برایشان قائل نمی شوند، چیست؟ چرا لیگ برتری ها باید چشم طمع به منافع لیگ یکی ها داشته باشند؟ دهن هایشان را باز کرده اند تا لیگ یکی ها برایشان چی بریزند؟ هر کسی اگر منافعی داشته باشد در وحله اول مطعلق به خودش است و اگر کسی دیگر حق و حقوقی داشته باشد باید ثابت کند و علتش را کامل به اثبات برساند.
جمعه 5 شهریور ماه 1395 ساعت 00:06
سلام بنده از طرف کانون هواداران نساجی هستم ... ما شب گذشته با گل و شیرینی خدمت کادر فنی شما در قائمشهر رسیدیم و به ایشان خوش آمد گفتیم و تصاویری در باب همین نشست صمیمانه گرفته شده که متاسفانه به دلیل مشخص نبودن پل ارتباطی روابط عمومی باشگاه نتوانستیم برای شما ارسال کنیم لطفا نشانی ایمیل یا تلگرام خود را به شماره ای که وارد شده ارسال نمایید تا در اختیار شما قرار گیرد ... با تشکر
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) دامون  1395/06/06 ساعت 08:58
آقا دمتون گرم درود بر شما مردم فهیم قایمشهر
شنبه 6 شهریور ماه 1395 ساعت 07:49
حرکت زیبایی بود که هواداران نساجی مازندران انجام دادند، امیدواریم که این حرکت جوانمردانه از طرف هواداران مس جبران شود و همچنین این روش بین هواداران تیم ها تکرار و مرسوم شود که روشی باشد تا بی انصافی ها را چه در زمین و چه در بین تماشاگران تأئید نشدنی بداند.و همگی بتوانند دید منصفانه و سازنده ای به ورزش داشته باشند.و رسم و فرهنگ جوانمردانگی را بهتر و عمیق تر درک کنند.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو