شماره‌ی خبر : ‌1036 | تعداد بازدید : 1878
یکشنبه 31 مرداد ماه 1395 ساعت 12:43

تیکدری: به سطح اول فوتبال کشور می‌رسم

من انگیزه های زیادی برای لیگ دارم، امیدوارم بتوانم همراه با مس خود را به سطح اول کشور معرفی کنم، تیم مس امسال قطعا یکی ازتیم های جوان و با انگیزه لیگ است.

تیکدری: به سطح اول فوتبال کشور می‌رسم

هافبک جوان مس کرمان معتقد است که مس کرمان در هفته آینده به رتبه های بالاتر می رسد.

مهدی تیکدری درباره بازی باتیم گل گهرسیرجان گفت: تیم ما90 دقیقه خوب راپشت سرگذاشت، و با توجه به موقعیت هایی که داشتیم تیم برتر میدان بودیم، آن بازی نشان از آمادگی تیم ما بود و اگر کمی بیشتر دقت می کردیم قطعا تیم پیروز میدان بودیم، حتی اگر شانس با من یار بود میتوانستم گلزنی کنم.

وی درباره عملکردش در این دیدار افزود: من انگیزه های زیادی برای لیگ دارم، امیدوارم بتوانم همراه با مس خود را به سطح اول کشور معرفی کنم، تیم مس امسال قطعا یکی ازتیم های جوان و با انگیزه لیگ است و با توجه به شرایط بدنی که تیم داشت نتوانستیم دراین سه بازی خوب ظاهرشویم ولی ازبازی های بعدی یکی از تیم های بالای جدول خواهیم بود.

وی در خصوص کار کردن با منصور ابراهیم زاده گفت: ابراهیم زاده یکی ازبهترین مربی های حاظر در فوتبال ایران است، کارنامه او نشان دهنده بزرگی اوست، او مربی بوده که توانسته باذوب آهن تا فینال آسیا پیش برود و چهره های زیادی به فوتبال معرفی کند، واقعا هم ازنظرفنی و هم از نظر شخصیتی یک مربی کامل است، امیدوارم بتوانم در زمین جواب اعتماد و زحمات ابراهیم زاده را بدهم.

تیکدری درباره بازی هفته آینده مقابل نساجی گفت: با توجه به جو آنجا و بازیکنان جوان وباتجربه ای که دارد قطعا بازی سختی خواهیم داشت،امیدوارم بتوانیم با پیروزی در آن بازی به شرایط خود بهبود بخشیده و به رده های بالاتر برسیم.

وی درپایان افزوذ: از تمام مربیان، خانواده و همه هواداران مس تشکر می کنم که در همه شرایط پشتیبان این تیم بوده اند.


یکشنبه 31 مرداد ماه 1395 ساعت 22:31
به عنوان یک بازیکن زیادهم به فکر سختی بازی نباش،شما تیزبینی و سخت کوشی خودت را انجام بده مطمئن باش نتیجه زحمات خودت را خواهی گرفت.
دوشنبه 1 شهریور ماه 1395 ساعت 10:08
تیکدری بازیکن آینده داریه که مطمینا با دوری از حاشیه ها و تمرکز بر تمریناتش زیر نظر مربی خوبی مثل آقای ابراهیم زاده میتونه پیشرفت زیادی بکنه و به سطح اول فوتبال ایران برسه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز